مضحک ترین تجهیزات گرانقیمت اتومبیل های لوکس + تصاویر

۲۸ آبان ،

بسیاری از کمپانی های مطرح خودروسازی جهان تجهیزات ویژه ای بر روی اتومبیل های لوکس خود نصب می کنند که همگی آنان نیز کارآمد نیستند.

به گزارش تفسیری گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ از جمله مضحک ترین تجهیزاتی که بر روی خودروهای لوکس نصب شده و مشتری باید پول گزافی بابت آن بپردازد عبارت است از :

۱- Bugatti Veyron : اگر شما خواهان خرید یک بوگاتی فوق اسپرت باشید باید مبلغ ۲٫۲ میلیون دلار هزینه کنید اما اگر بخواهید همین مدل ، رنگ فیبر کربن را نداشته باشد مجبور به پرداخت ۳۰۰ هزار دلار اضافه خواهید بود . شاید کمی عجیب به نظر برسد اما برای برداشتن رنگی سطحی از ترکیب بدنه خودرو باید به اندازه قیمت یک خانه مسکونی هزینه کنید.


 

۲- Porsche Boxster : سیستم تهویه هوا و خروجی هوای گرم و سرد پورشه که به دلخواه مشتری می تواند بطور کامل با چرم پوشیده شود بالغ بر هزار و ۱۹۰ دلار هزینه دارد.


 

۳- Porsche 918‌ : انواع مختلف تزئینات خارجی و داخلی بر روی این مدل از اتومبیل های پورشه به چشم می خورند که هر یک قیمت جداگانه ای دارند . به عنوان مثال علامت ۹۱۸ Spyder بالغ بر ۸۴۵ هزار دلار ،‌ علامت های جداگانه ۹۱۸ Spyder بر روی هر چهار چرخ ۶۳ هزار دلار ، سیستم جلوبندی خودرو ۱۰ هزار و ۵۰۰ دلار ، گرم کننده الکتریکی داخل اتاق سرنشینان ۶ هزار دلار ، کمربندهای ایمنی ۳ هزار و ۶۰۰ دلار ، ساک مسافرتی با آرم ۹۱۸ Spyder نزدیک به ۱۹ هزار و ۹۰۰ دلار و … قیمت دارند.

 

۴- All Satnav : این سیستم قابل نصب بر روی اتومبیل های لوکس بوده و نقشه کاملی از خیابان ها و مراکز مهم شهری را به راننده ارائه می دهد . وقتی تمامی گوشی های هوشمند به راحتی و با صرف هزینه چند دلاری قادر به ارائه این سیستم می باشند چرا باید هزاران دلار برای خرید All Santav برای اتومبیل های لوکس هزینه شود؟
۵- Mercedes – Benz CL :‌ درست است که این اتومبیل بسیار سنگین و مستحکم طراحی شده اما دلیلی وجود نداشت که صفحه جلوی راننده با لایه ای از سنگ گرانیت پوشانده شود. همین پوشش یک میلیمتری گرانیتی بالغ بر ۲۶۵۰  دلار قیمت دارد.


 

۶- Audi Bang & olufsen : سیستم اسپیکرهای مدل های A6 و A8 آئودی ۶۳۰۰  دلار قیمت دارد.

 

۷- Porsche Panamera : روکش چرم لبه های پایین درهای پورشه پانامرا ۲۹۰۰ دلار قیمت دارد که حتی سبب می شود راننده در قرار دادن کفش های خود بر روی آن کمی تردید کند.

 

۸- Infiniti QX 56 :‌ سیستم نقطه کور نصب شده بر روی این اتومبیل ۱۲ هزار و ۷۵۰ دلار قیمت دارد و در حقیقت در اجتناب از تصادف به راننده کمک خواهد کرد. اما نصب همین سیستم بر روی مرسدس های کلاس GL از چند صد دلار فراتر نمی رود.

 

۹- Rolls – Royce phantom Coupe : نصب چند چراغ ریز و کوچک بر سقف داخلی رولز رویس های فانتوم که تداعی گر آسمان پرستاره شب می باشند برای مالک این خودروی لوکس ۱۲ هزار و ۳۵۰ دلار هزینه بر میدارد . البته در برخی موارد از الماس های واقعی به جای چراغ های کوچک استفاده می شود که در آن صورت قیمت این آسمان پرستاره تا چند میلیون دلار نیز افزایش می یابد.

 

۱۰- Nissan GT – R :‌ ترمزهای مدل Spec V نیسان بهترین ترمزها در جهان محسوب می شوند اما این دلیل نمی شود که سازندگان قیمت آن را تا بیش از ۵۰ هزار دلار بالا ببرند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.