مطالبات مقام معظم رهبری در مقوله علمی قابل تقدیر است

فروردین ۱۴۰۳

“مسئول بسیج علمی کشور” گفت: مطالبات مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید در مقوله پیشرفت‌های علمی و تاکید ایشان بر این موضوع از دیدگاه نخبگان بسیار جذاب و سنجیده است.

محمود تولایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به دیدار هر ساله مقام معظم رهبری با نخبگان در ماه مبارک رمضان  اظهار داشت: در این دیدار بیش از ۱۰۰۰ نفر از اساتید با تخصص‌های مختلف، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در ارتباط با موضوعات مطرح در کشور می‌پردازند.
 
وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با گفتمان علم و پیشرفت علمی در کشور تصریح کرد: مقام معظم رهبری ضمن اخطار به تخصیص فعالیت دانشگاها به موضوعات بوچ و بی‌اساس تولید مقالات و سرعت رشد علمی را در کشور مطلوب اما فرمودند که علم باید در اختیار مسائل کشور قرار بگیرد که این موضوع  بیشتر توجه مسئولین را طلب می‌کند.
 
این استاد دانشگاه فرمایش مقام معظم رهبری را مبنی بر رقابت سالم دانشگاه‌ها برای خلق فناوری‌های علمی و نوآوری را بسیار با اهمییت خواند و افزود: این بیان ایشان خط مشی دانشگاهیان را برای رسیدن به ارتقای علمی کاملا مشخص می‌کند.
 
این کارشناس اقتصادی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رتبه بندی دانشگاه‌ها و ارتقاء رتبه‌‌های پایین برخی از دانشگاه‌ها بیان داشت: با توجه به حرکت جهاد علمی که در این ۱۲ سال آغاز شده هنوز هم در بسیاری از دانشگاه‌ها عقب ماندگی‌های مزمنی وجود دارد که باید استادان و دانشجویان با همت و همکگاری یکدیگر آن را جبران کنند.
 
مسئول بسیج علمی کشور با بیان احساسات خود از دیدار با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: دیدار با مقام اول کشور و رهبری بزرگ و فرزانه افتخاری با ارزش برای تمامی استادان و نخبگان است که می‌توانند در این دیدار تمام نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کنند و همیشه در این دیدارها مقام معظم رهبری بر پیشرفت‌های علمی تاکید و مطالبه می کنند که این از دیدگاه نخبگان بسیار جذاب وسنجیده است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. دکتر محمود تولایی:

    سلام،من نمیدانم این خبر کجا تولید شده است اولا من ۲ سال است که در مسئولیت سازمان بسیج علمی نیستم. در ثانی اشاره به دیدار رهبری در ماه رمضان با اساتید شده و نقل قولی از سوی من شده است و این درحالی است که چندماه از ماه رمضان گذشته و ربطی به این ایام ندارد در عین حال اصلا من در دیدار رمضان گذشته در سفر بودم و اصلا تهران نبوده ام که بخواهم در خصوص آن احساسم را بیان کرده باشم. واقعا بفرمایید که این خبر چگونه تولید شده است؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.