مطهری‌نژاد رئیس ستاد انتخابات حزب مردم سالاری شد

مصطفی کواکبیان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره انتخاب رئیس ستاد انتخاباتی حزب مردم سالاری گفت: از سوی اعضا میرزا بابا مطهری نژاد عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی این حزب انتخاب شد.

وی با بیان اینکه همچنین احمد زند آور رئیس ستاد انتخاباتی حزب مردم سالاری در شوراهای دوره چهارم شد، گفت: حزب مردم سالاری در صورت عدم حضور سید محمد خاتمی در انتخابات  از طریق سازو کار مناسک کاندیدای اختصاصی معرفی خواهد کرد.

دبیرکل حزب مردم سالاری خاطرنشان کرد که همانگونه که قبلا اعلام شده این حزب کاندیدای خود را تا پایان مهر ماه اعلام خواهد کرد.

به گزارش مهر، کواکبیان پیش از این نیز اعلام کرده بود که حزب مردم‌سالاری  از دو سه ماه قبل برنامه مربوط به  انتخابات  ریاست جمهوری دوره یازدهم  را آماده کرد و تحت عنوان طرح مناسک  به  بسیاری  از بزرگان  جریان اصلاحات ارائه  داد.

 

دبیر کل حزب مردم سالاری با بیان اینکه البته  رسالت طرح مناسک  زمانی خواهد بود که اصلاح‌طلبان  کاندیدای اجماعی  نداشته  باشند، اظهار داشت: در آن زمان است که باید به صورت دموکراتیک همه کاندیداها در یک مجمع ملی خودشان را عرضه کرده وهر کس  که بالاترین  رای  را داشت، باید به عنوان نامزد نهایی از سوی سایران  مورد حمایت  قرار گیرد.

 

کواکبیان ادامه داد: البته ما نمی‌توانیم استراتژی صبرو انتظار را تا دقیقه ۹۰ داشته باشیم و بسیاری از رقبا از هم اکنون  حتی  با استفاده از برخی امکانات در استان‌ها ستادهای خودشان را هم مشخص کرده‌اند.
 

وی گفت: تا حداکثر پایان مهرماه برای پاسخگویی احزاب و شخصیت‌ها برای طرح مناسک منطقی به نظر می‌رسد.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.