مطهری: تابع حکم حکومتی رهبری برای انصراف از سوال از رییس‌جمهور هستیم

۰۱م آذر ،

028-14.jpg

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: با توجه به حکم حکومتی مقام معظم رهبری برای توقف سوال از رییس‌جمهور، ما با وجود اینکه فکر می‌کنیم سوال مفید است اما تابع این حکم حکومتی هستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی مطهری در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در مورد توقف سوال از رییس‌جمهور، گفت: صحبت رهبر معظم انقلاب حکم حکومتی است،‌ باید ما تابع این حکم باشیم بر این اساس این سوال خود به خود منتفی می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از منتفی شدن سوال از رییس‌جمهور، موضوع مشکلات اقتصادی و محورهای سوالات مطروحه را بر اساس ماده ۲۲۳ برای ارائه گزارش به قوه قضاییه دنبال خواهید کرد، گفت: این راه همیشه برای نمایندگان باز است؛ آنها هر وقت که می‌خواهند این کار را انجام می‌دهند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

نمانیده مردم تهران ادامه داد: ما دنبال سوال بودیم اما چون رهبری دستور دادند سوال متوقف شد در واقع این حکم حکومتی است و صرفا اظهارنظر ساده نیست.

مطهری در پاسخ به این پرسسش که در صورت وجود راه‌حل برای پیگیری مشکلات اقتصادی،‌ چرا از ابتدا سوال از رییس‌جمهور مطرح شد؟‌ گفت: ما فکر می‌کردیم سوال مفید است، هنوز هم معتقدیم سوال از رییس‌جمهور مفیدد خواهد بود اما چون نظر رهبری مخالف موضوع سوال بود و حکم حکومتی دادند ما هم تابع هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه طبق آیین‌نامه، امضاهای سوال از رییس‌جمهور قابل پس گرفتن نیست،‌گفت: چون مقام معظم رهبری حکم حکومتی دادند طبیعی است که ما هم تابع باشیم و سوال منتفی می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.