مظفر: داوری به سود روسیه بود

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان به انتقاد شدید از تیم داوری دیدار دوستانه ایران مقابل روسیه پرداخت.

شهرزاد مظفر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شکست ۲ بر یک شاگردانش مقابل روسیه در اولین دیدار دوستانه دو تیم اظهار داشت: روی گل دوم من هم مقصر بودم. در آن لحظه شک و تردیدهایی داشتم و فکر می‌کنم تصمیم اشتباهی گرفتم، اما اشتباه برای بازیکن است و شاگردانم به جز گل دوم در سایر دقایق بازی کم‌اشتباه بودند.

وی تساوی را نتیجه عادلانه‌ای برای این مسابقه دانست و افزود: تعویض من روی گل دوم اشتباه بود. قصد داشتم یک بازیکن سرعتی را وارد زمین مسابقه کنم تا گل بزنیم اما به دلیل دوری بازیکن از فضای مسابقه عکس این اتفاق رخ داد و گل خوردیم. در چنین لحظاتی این تصمیم‌ها مثل شمشیر دو لبه عمل می‌کند و به جای اینکه بر حریف فرود آید به خودمان لطمه زد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران، روسیه را تیم بسیار قدرتمندی خواند و گفت: سال‌ها از تشکیل این تیم می‌گذرد. کادر فنی روسیه نیز بسیار قدرتمند است و من سرمربی این تیم را در کادر فنی تیم مردان کشورشان نیز دیده بودم. آن‌ها بسیار مجرب هستند و میادین بین‌المللی بیشتری نسبت به ما دیده‌اند.

وی اضافه کرد: کمبود تجربه بازیکنان ما باعث می‌شود گل بخوریم و اختلاف ما با تیم روسیه در همین‌ها است. بازی‌های تدارکاتی باعث می‌شود تجربیات بیشتری کسب کنیم.

مظفر با ارزیابی شاگردانش تصریح کرد: تیم ما نسبت به اسفند سال گذشته که در روسیه به میدان رفته بود، بسیار بهتر، کم‌اشتباه‌تر و مسلط‌ ‌تر بود. نباید فراموش کرد که هنوز به ۱۰۰ درصد آمادگی نرسیده‌ایم و در ۶۰-۷۰ درصد آمادگی قرار داریم؛ زیرا طبق برنامه ریزی تا مسابقات جام‌جهانی کوچک که آذرماه در پرتغال برگزار می‌شود به آمادگی کامل دست خواهیم یافت.

وی عملکرد تیمش را با توجه به تمام شرایط قابل قبول دانست و تأکید کرد: داوری بازی اصلا خوب نبود. متأسفانه در میهمان‌نوازی افراط می‌کنیم. این نوع داوری برای هیچ‌کس دلپذیر نیست. در دنیای کنونی این نوع داوری بسیار قدیمی است که به سود تیم میهمان داوری شود. هر بار بازی ما با روسیه تحت تأثیر داوری قرار می‌گیرد و روح داوری به نفع حریف بود.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران روز گذشته در اولین دیدار دوستانه خود مقابل روسیه با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و امروز در دومین دیدار باز هم با روسیه دیدار می‌کند.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.