مظلومی:عدد ۴ مودبانه ترین واکنش به توهین پرسپولیسی ها بود/اینبار داوری خوب بود و الم شنگه نمی خواست؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پرویز مظلومی می گوید برایش عجیب است که دایی برای یک پنالتی داور بازی تیمش با سپاهان را متهم به غش کرد اما چطور داوری بازی تیمش با مس را که یک پنالتی برای کرمانی ها نگرفت و دو گل قرمزها را به اشتباه پذیرفت را بهترین داور فصل می داند !

به گزارش ممتاز ؛ پرویز مظلومی بعد از کارشناسی داوری بازی تیمش برابر پرسپولیس روی خط برنامه ۹۰ آمد و ابتدا از فردوسی پور گلایه کرد که گفت او باید بسیار کوتاه حرف بزند؛« چطور آقای دایی برای یک خطا می آید می گوید داور بازی غش کرد و هرچه هم وقت می خواست را در اختیارش گذاشتید بعد همین الان کارشناس شما ۲ گل انها را مردود دانسته . آن هم گل اول و سوم شان. تازه روی گل دوم هم ما بحث داریم چون کاملا شبیه به گل ایران به ازبکستان بود که داور آفساید گرفت و کارشناسان فیفا هم آن را تائید کردند اما اینجا می گویید آفساید نبوده است. بعد دیگر یک داور چه کاری می تواند بکند که یک تیم از هم بپاشد. تازه او مرا هم که اخراج کرد. تازه حالا هم که می خواهم حرف بزنم می گویی کوتاه حرف بزن!»

مظلومی که از سوی فردوسی پور برای رفتارش در تلاش برای خارج کشیدن تیم مورد سئوال قرار گرفته بود هم گفت:« واقعا عصبی بودم اما می خواستم تیمم را جمع کنم. بله من آن کارها را از روی عصبانیت کردم اما شما هم می دانید که من تیمم را در نهایت خارج نمی کشیدم. »

مظلومی دربارهٔ نشان دادن عدد ۴ به تماشاگران پرسپولیسی هم گفت:« این محترمانه ترین واکنشی بود که می توانستم به آن توهین ها داشته باشم. آن هم در شرایطی که داوری این اتفاقات را رقم زد ، من هم اخراج شده بودم و شرایط تیمم هم در ته جدول اصلا خوب نیست. به نظرم آقای صالحی یکی از داوران خوب ماست و نمی دانم چطور این همه اشتباه را در یک بازی داشت. جالب برایم اینجاست که علی دایی عزیز چطوراز این داوری تعریف می کند.او که قهرمانی را برای یک اشتباه آن طور نقد کرد و دو ماه این همه بحث ایجاد شد. علی دایی که همه دیدند سر یک پنالتی چه الم شنگه ای راه انداختند حالا از داوری تعریف می کند. البته من علی دایی را بسیار دوست دارم و بردش را به او تبریک می گویم.»

علی دایی دقایقی بعد که مهمان تلفنی برنامه فردوسی پور شد پذیرفت داور بازی در دقیقه ۲ اشتباه کرده و البته یک پنالتی را هم برای مس نگرفته است البته او اعتقاد داشت این بازی ۶ گل داشته و فرقی در نتیجه اش ایجاد نمی شده است.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.