مظلومی: اگر استقلال بازیکنانش را نخواهد با آن ها مذاکره می کنم/ می خواهم با تراکتورسازی جام بگیرم

سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه به احترام هوادار استقلال حرفی در خصوص این تیم نمی‌زند‌گفت: می‌خواهم در تراکتورسازی یادگاری خوبی بگذارم.

پرویز مظلومی سرمربی فصل گذشته استقلال با مسئولان تراکتورسازی به توافق رسید و طی چند روز آینده قراردادش را با این تیم ثبت خواهد کرد.

سرمربی جدید تیم تراکتورسازی صحبت‌هایی را انجام دادند که متن آن را در زیر می‌خوانید.

*چه طور شد سر از تراکتورسازی درآوردید؟

من قبلا در این تیم بازی کردم و حالا هدفم این است که دل هواداران پرشور این تیم را شاد کنم. توقع از من در اینجا زیاد است و امیدوارم بتوانیم بازیکنان خوبی بگیریم و دوست دارم در تبریز یادگار خوبی بگذارم. این تیم سال گذشته نائب قهرمان لیگ برتر شده و توقع از این تیم زیاد بالا رفته و امیدوارم که بازیکنان مورد نیاز من جذب شوند و به دنبال گرفتن جام هستیم.

*شما که استقلالی هستید، چگونه با پیراهن قرمز کنار می‌آیید؟

اول از همه بگویم که رنگ قرمز تراکتورسازی با پرسپولیس فرق می‌کند. من همیشه یک استقلالی هستم و هواداران استقلال این مسئله را به خوبی می‌دانند. البته در تبریز خاطرات خوبی دارم و در این تیم آقای گل هم شده‌ام.

فکر می‌کنم هم من به آنها دین دارم و هم آنها به من. این تیم هواداران پرشوری دارد و حق آنها است که تیمی مدعی داشته باشند و ما هم می‌خواهیم اسکلت تیم را حفظ کنیم و امیدوارم همه چیز رو به راه شود تا تیمی خوب ببندیم.

*با جدایی از استقلال چه حسی دارید؟

هواداران استقلال در این چند روز نشان دادند که من را حلال کردند. آنها با پیامک و تلفن‌هایی که می‌زنند من را شرمنده کردند. قسمت نبود که با استقلال ادامه بدهم اما برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

خیلی چیزها در دلم دارم که با خودم می‌برم و به خاطر آرامش استقلال همه چیز را به گردن می‌گیرم. شاید اگر صحبت کنم خیلی مسائل زیر سؤال برود. اما به احترام هواداران سکوت می‌کنم چون آنها خواستند که این کار را انجام دهند و حالا من هم از آنها می‌خواهم مظلومی را به بزرگی خود ببخشند و برایم دعا کنند که در تراکتورسازی موفق شوم.

*لیست خود را به مدیران تراکتور داده‌اید؟

باید ببینیم که بازیکنانی که مدنظرمان هستند در تیم می‌مانند یا خیر. در ابتدا باید با آنها مذاکره شود. من از آقای جعفری خواستم که دنبال بازیکنان مدنظر ما باشند. البته تراکتورسازی بازیکنان خوبی دارد ولی باید خط به خط تقویت شود. خیلی‌ها می‌گویند از استقلال بازیکن نگیرید و ما هم سعی می‌کنیم این کار را انجام ندهیم اما اگر بازیکنی مدنظر استقلالی‌ها نباشد و قصد جدایی از این تیم را داشته باشد ما به آنها مذاکره خواهیم کرد.

*کادر فنی چه طور؟

بهتاش فریبا به دلیل مشکلات همراه ما نخواهد بود ولی کادر همان کادر استقلال است. تراب‌پور، مولایی و ارژنگی‌نیا به همراه ما به تبریز می‌آیند و قرار است از بین یک مربی ایرانی و یا خارجی یک نفر را به عنوان دستیار اول انتخاب کنیم. البته دو نفر از تبریز هم مدنظر ما هستند که به احتمال فراوان به کادر فنی اضافه خواهند شد.

*صحبت خاصی ندارید؟

از قول من بنویسید که من همیشه استقلالی هستم و رنگم آبی خواهد ماند. اما فوتبال حرفه‌ای است و حالا به مردم تبریز و آذربایجان دین دارم و باید برای این تیم و موفقیتش تلاش کنم.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.