مظلومی: یک امتیاز دردی از ما دوا نمی‌کند

۰۳م اسفند ،

22287.jpg

سرمربی تیم آلومینیوم می‌گوید تنها برای سه امتیاز تیمش را به میدان می‌فرستد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما با تفکر کامل برای برد و کسب سه امتیاز در این دیدار حاضر می‌شویم چرا که همیشه اعتقاد داشتم که باید برابر برد به میدان برویم و سه امتیاز را کسب کنیم. از سویی یک امتیاز دردی از ما دوا نمی‌کند.

او در ادامه در پاسخ به اینکه آیا فردا ایمون زاید در میدان حاضر خواهد بود یا خیر گفت: خوشبختانه زاید در هفته قبل در تمرین‌های گروهی ما شرکت داشته و حضورش در این دیدار از ابتدا یا به صورت تعویضی بستگی به میزان آمادگی‌اش دارد. از سویی از مصدومیت رضا ناصحی تا حدی نگران هستم.

سرمربی آلومینیوم در پاسخ به اینکه چقدر پرسپولیس را می‌شناسد گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و در هفته‌های قبل با تفکرات گل‌محمدی موفق شده تا نتایج خوبی را به دست آورد و من فکر می‌کنم این روزها این تیم بیشتر به دنبال کسب نتیجه در لیگ است تا جام حذفی.

او در ادامه در پاسخ به اینکه نقش هواداران را در بازی فردا برابر پرسپولیس چگونه می‌بینید گفت: امیدوارم هواداران آبی و قرمز را فراموش کنند و برای حمایت آلومینیوم به ورزشگاه بیایند.

مظلومی در پایان در پاسخ به اینکه آیا تیم آلومینیوم در لیگ برتر باقی می‌ماند یا خیر گفت: خوشبختانه از زمانی که به این تیم آمده‌ام انگیزه بالای بازیکنان را دیده‌ام که فعل خواستن را به خوبی صرف می‌کنند. در دیدار با صنعت نفت هم بدشانسی سبب شد تا سه امتیاز ما به یک امتیاز تبدیل شود. در هر حال ما تمام تلاش‌مان را برای ماندن در لیگ برتر می‌کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.