معادلات منطقه‌ در آینده‌ نزدیک به نفع مردم و نظام سوریه رقم خواهد خورد

۲۹م اسفند ،

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: به نظر می‌آید ناآرامی‌ها در سوریه به نوعی شکل فرسایشی به خود گرفته و در این بین بازنده اصلی آمریکا و معارضین تروریست می باشند و قطعا در آینده‌ای نزدیک معادلات منطقه به نفع مردم و نظام سوریه رقم خواهد خورد.

” مصطفی قوام “در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحولات سوریه در سال آینده گفت: از بدو آغاز بحران، معارضین تروریست هداف اصلی‌شان این بود که ظرف حداکثر یک الی دو هفته حکومت بشار اسد را سرنگون و بر اوضاع و تحولات سوریه تسلط پیدا کنند.

وی ادامه داد: آمریکا، غرب و کشورهای مرتجع عربی علی‌رغم حمایت همه‌جانبه از معارضین تروریست نتوانستند به اهداف شوم خود در سوریه دست یابند و یکی از بزرگترین اشتباهات آنها نادیده گرفتن مردم سوریه به عنوان حامیان اصلی بشار اسد بود.

قوام تصریح کرد: چین، روسیه و ایران به عنوان سه قدرت بزرگ دنیا با تدابیر، ابتکار و سازوکارهای مناسب، ملت سوریه را از تروریست‌ها جدا کرده واقعیت این کشور و هدف شوم معارضین را برای جهانیان آشکار کردند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌آید ناآرامی‌ها در سوریه به نوعی شکل فرسایشی به خود گرفته و در این بین بازنده اصلی آمریکا و معارضین تروریست می باشند و قطعا در آینده‌ای نزدیک معادلات منطقه به نفع مردم و نظام سوریه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.