معارفه مدیر جدید امور اعتباری بانک ملی

بینا- با حضور عباس کمرئی عضو هیأت مدیره، مراسم معارفه آقای نصرت اله شهبازی به عنوان مدیر جدید امور اعتباری بانک برگزار شد.
به گزارش بینا، در این مراسم که آقایان محسن پدرام مدیر امور توسعه سرمایه انسانی، علیرضا قیطاسی مدیر امور سازمان، سیف اله اسدی بازرس ویژه مدیر عامل و روسای ادارات حوزه اعتباری بانک حضور داشتند، آقای کمرئی ضمن تبریک این انتصاب گفت: بخش اعتباری از شریان های اصلی بانک ها محسوب می شود؛ بویژه در بانک ملی ایران که حجم گسترده ای از فعالیت های در آن صورت می گیرد و انتظارات زیادی از آن وجود دارد.
وی با تأکید بر لزوم اهتمام در اجرای موفق سیاست های اعتباری بانک ملی ایران توسط آقای شهبازی اظهار داشت: تأمین نیازهای تسهیلاتی خرد شهروندان نظیر تسهیلات قرض الحسنه، کالا و خودرو، حمایت از تکمیل طرح های نیمه تمام اقتصادی و پیگیری و وصول مطالبات، سه موضوع مهمی است که مدیریت امور اعتباری بانک لازم است در راستای آن حرکت کند.
در ادامه پدرام با اشاره به نقش موثر بانک ملی ایران در تأمین نیازهای دولت و مردم اعلام داشت: مدیریت امور اعتباری از مهمترین قسمت های بانک است که تمامی امور بانک به آن ختم می شود و با توجه به عملکرد مطلوب آقای شهبازی در استان کرمانشاه به عنوان یکی از استان های بزرگ کشور، مدیر عامل بانک تصمیم به این انتصاب گرفت.
قیطاسی نیز در این مراسم با عنوان اینکه تمام خواسته های دولت و مشتریان از بخش اعتباری است، گفت: مدیران و کارشناسان بخش اعتباری بانک، زحمات و تلاش های موثر و زیادی را جهت ارتقای بانک انجام می دهند.
وی در ادامه آمادگی خود را جهت هرگونه کمک به مدیر جدید امور اعتباری بانک اعلام کرد.
در پایان مراسم مدیر جدید امور اعتباری بانک با تقدیر از اعتماد هیأت مدیره بانک گفت: این حوزه مسئولیت سنگینی است که در این راه، نیازمند حمایت مدیران و یاری همکاران بخش اعتباری هستم.
شهبازی افزود: با توجه به حضورم در صف، امیدوارم با استفاده از دانش تخصصی بخش اعتباری و تشکیل کارگروه های مختلف بتوانیم در روان سازی امور بانک بویژه بخش اعتباری ،‌گام های بلندتری برداریم. گفتنی است آقای شهبازی پیش از این به عنوان رئیس اداره امور شعب استان کرمانشاه فعالیت می کرد.

RSS

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سعید کرمی:

    باسلام و تشکر از رحمات مدیر قبلی و تبریک به جناب آقای نصرت اله شهبازی ” تغییر و تحول در سیستم بانکی و دولت قطعاً بسیار مقید است و نوسازی نیروی انسانی از اهم واجبات برای ارتقا, سطح خدمت رسانی بهتر به مردم خواهد بود . آقای شهبازی شخصیتی بسیار جذاب ، مردمی ، کاردان و با روابط عمومی بسیار قوی و انسانی باشخصیت و خانواده دار و با اصل و نصب هستند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.