معارف‌نامه متولد شد

۲۱فروردین۱۳،

نخستین شماره از ویژه‌­نامه مجازی رادیو معارف با عنوان «معارف­نامه» با موضوع شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و ایام فاطمیه انتشار یافت.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط­ عمومی رسانه ملی؛ اولین ویژه ­نامه مجازی رادیو معارف با نام «معارف­نامه» توسط پایگاه اطلاع رسانی این شبکه رادیویی در فضای مجازی انتشار یافتن یافت. این نشریه به منظور ترویج هرچه بهتر و بیشتر فرهنگ ناب اسلامی و ارتقاء معارف دینی برای مخاطبان فضای مجازی توسط روابط عمومی رادیو معارف تهیه شده و انتشار یافتن می­یابد. 
«معارف­نامه» نسل جدید روزنامه نگاری الکترونیک و پیشرو در زمینه نشریات اینترنتی است. تاکید بر قابلیت‌های چند رسانه‌ای و پادکستینگ podcasting) از مشخصه ­های اصلی این ویژه­نامه مجازی است. 
در وی‍ژه­نامه فاطمیه «معارف­نامه» موضوعاتی همچون حضرت زهرا سلام الله علیها در کلام امام و رهبری، شرح زیارت نامه آن حضرت، پاسخ به شبهات فاطمی، مقاله، منبر و پادکست­های فاطمی، نمایش رادیویی و معرفی کتابهایی با موضوع حضرت زهرا و… دیده می­ شود.   
گفتنی است؛ برای ملاحظه و دریافت این ویژه­نامه می­توانید به سایت رادیو معارف و لینک مربوط به این ویژه نامه مراجعه کنند. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.