معاملات محصولات پتروشیمی در بورس؛ ‌مانند قبل

۲۷ آبان ،

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران گفت: محصولات پتروشیمی در بورس کالا عرضه و مانند قبل معامله می گردد.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی  خبر ، علی صالح آبادی گفت : شرکت های پتروشیمی همانند قبل کالاهای خود را در بورس کالای ایران عرضه خواهند کرد و معامله فراورده های پتروشیمی به بورس انرژی منتقل نخواهد شد.
صالح آبادی افزود: معاملات فراورده های پتروشیمی و نفتی به عنوان یکی از اساسی ترین معامله ها در بورس کالای ایران به طور منظم و شفاف ادامه دارد و بعضی خبرهای انتشار یافته در مورد انتقال معاملات به بورس انرژی نادرست است.
وی تصریح کرد: فراورده ها و کالاهایی که تاکنون در بورس کالا عرضه نشده است ، می تواند در بورس انرژی مورد مطالعه قرار گیرد.
صالح آبادی با بیان این که روند معامله ها در رینگ پتروشیمی شفاف و کاملا تحت نظارت است ، گفت : با همکاری نهادهای نظارتی مانند سازمان بازرسی کل کشور، بازرسی پتروشیمی و نهادهای نظارتی در بورس و بورس کالای ایران خوشبختانه عرضه و تقاضا از سوی فروشندگان و خریداران با نظارت کامل صورت می پذیرد.
رئیس سازمان بورس گفت: قیمت های اعلام شده واقعی است  و خوشبختانه تقاضاهای کاذب در بازار کاهش نشان می دهد.
وی ادامه داد : مذاکراتی با وزارت صنعت ، معدن و تجارت در مورد بازنگری شرکت های ثبت نام شده در پایگاه اینترنتی بهین یاب انجام شده است تا از هر گونه سوءاستفاده احتمالی و اقدام های بعضی دلالان جلوگیری شود.
 


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.