معاملات ۱۵۷۸ میلیارد ریالی در “فرابورس”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در پایان معاملات بیست و هفتم اسفندماه، سرمایه‌گذاران فرابورس ۳۳۱ میلیون سهم به ارزش ۱۵۷۸٫۸ میلیارد ریال را در ۲۹ هزار و ۳۸ دست به دست کردند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، داد و ستد در بازار امروز درحالی پایان یافت که با توجه به فروش  ۱۵۰٫۶ میلیون برگه حق تقدم استفاده نشده شرکت بیمه آرمان بیشترین حجم معاملات به این نماد اختصاص یافت. معاملات ۱۸۱ میلیارد ریالی شرکت پتروشیمی خراسان هم سبب شد بیشترین ارزش معاملات امروز به نام این شرکت ثبت شود.
 
در پایان معاملات فرابورس در آخرین سه‌شنبه سال ۹۲، آیفکس با افزایش ۰٫۳۲ واحدی به عدد ۷۶۷٫۷ واحد رسید، ضمن آنکه کی‌بی‌سی، صنایع غذایی مینو شرق و توکاریل با بیشترین افزایش قیمت مواجه شدند و در عین حال حق تقدم گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، مجتمع معادن مس تکنار هم بیشترین کاهش قیمت را به نام خود ثبت کردند.
 
بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از هر برگ ۵ میلیون ریالی امتیاز تسهیلات مسکن آذر ۹۲ با ۳٫۵۵ درصد افزایش به قیمت ۶۲۴ هزار و ۶۱ ریال رسید و امتیاز تسهیلات مسکن اسفند ۹۲ نیز با بیشترین کاهش به نرخ ۶۱۶ هزار و ۹۹۴ ریال معامله شد. در مبادلات اوراق با درآمد ثابت هم بیشترین حجم معاملات به خرید و فروش ۱۹۴ هزار و ۴۸۰ برگه مشارکت نفت فصلی اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار ETF نیز به نقل و انتقال ۲۰۹ هزار و ۶۰۸ واحد صندوق قابل معامله اطلس تعلق داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.