معامله بیش از سه هزار میلیارد ریال در بورس کالا

۱۰م آذر ،

هفته اول آذرماه در حالی به پایان رسید که بیش از ۲۰۸ هزار تن انواع کالا در تالارهای محصولات صنعتی و معدنی و فرآورده‌های نفت و پتروشیمی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت که ارزش معاملات این بورس از مرز سه هزار میلیارد ریال عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این هفته در تالار محصولات صنعتی و معدنی بیش از ۱۰۵هزار تن انواع کالا با ارزشی افزون بر ۱۷۰۷ میلیارد ریال خرید و فروش شد. همچنین در این تالار افزون بر ۱۰۴ هزار تن انواع محصولات فولادی با ارزشی بالغ بر ۱۶۲۶ میلیارد ریال و۱۱۰۰ تن انواع آلومینیوم با ارزشی بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

تالار فرآروده‌های نفت و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در هفته‌ای که گذشت شاهد معامله بیش از ۱۰۳هزار تن انواع کالا با ارزشی بیش از ۱۳۹۰ میلیارد ریال بود.

در این تالار، بیش از ۲۲ هزار تن انواع مواد پلیمری به ارزش بیش از ۷۵۱ میلیارد ریال خرید و فروش شد. در گروه قیر نیز در طول این هفته، بیش از ۲۶ هزار تن انواع قیر با ارزشی افزون بر ۱۸۹ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت. تالار فرآورده های نفت و پتروشیمی همچنین در این هفته شاهد معامله بیش از ۱۸ هزار تن انواع مواد شیمیایی با ارزشی افزون بر ۱۹۴ میلیارد ریال بود.

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار در طول هفته قبل می توان به معامله ۱۸ هزار و۴۵۷ تن وکیوم باتوم با ارزشی بیش از ۱۰۹ میلیارد ریال ،۵۲۵۰ تن آیزوریسایکل با ارزشی بیش از ۶۵ میلیارد ریال، ۶۰۰۰ تن لوب کات به ارزشی بیش از ۵۴ میلیارد ریال، ۴۲۸۰ تن گوگرد با ارزشی بیش از ۹ میلیارد ریال، ۶۶۷ تن انواع روغن با ارزشی بیش از ۸ میلیارد ریال و ۷۰ تن انواع گازها با ارزشی افزون بر ۷۱۲ میلیون ریال اشاره کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.