معامله ی ۱۴۹ میلیارد ریال برگه اوراق مشارکت در “بورس و اوراق بهادار “

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

بورس و اوراق بهادار در پایان هفته منتهی به ۲۱ آبان ماه، ۱۴۹ هزار و ۹۱ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۱۴۹ میلیارد ریال معامله شد که نسبت به هفته قبل افزایش ۲ / ۱۶ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۱ آبان ماه ، شاخص کل با یک هزار و ۶۴ واحد افزایش  نسبت به هفته قبل، به رقم ۷۶ هزارو ۹۳۲ واحد رسید.
شاخص بازار اول با ۹۲  واحد افزایش به رقم ۶۵ هزارو ۲۲۸ واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با ۵۸۰ واحد افزایش عدد  ۱۵۲ هزارو ۹۱۹ واحد را تجربه کرد و به ترتیب با ۱۶ / ۰ درصد و ۹۴ / ۳ درصد افزایش نسبت به هفته قبل مواجه شدند.
 
در این هفته ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۱۴ هزارو ۳۴۳ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل  (۵۱ / ۱۱) درصد کاهش یافته است.
 
در ضمن  تعداد ۳ هزارو ۱۰۳ میلیون سهم در ۱۲۷ هزار و ۱۱۹ دفعه مورد معامله قرار گرفت، و به ترتیب (۷ / ۱۴) درصد و (۲ / ۱۴) درصد کاهش را نسبت به هفته قبل تجربه کرد.
 
بر این اساس ۱۴۹ هزار  و ۹۱ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۱۴۹ میلیارد ریال معامله شد که نسبت به هفته قبل  افزایش  ۲ / ۱۶  درصدی را نشان می دهد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.