معامله چشمگیر ۲۰۰ هزار تن سنگ آهن صادراتی در بورس کالا

۱۳م اسفند ،

امروز با استقبال معامله‌گران از عرضه سنگ آهن و تختال فولادی در بورس کالای ایران، ۲۰۰ هزار تن سنگ آهن دانه‌بندی صادراتی معادن گل گهر به همراه ۱۲۰ هزار تن تختال C شرکت فولاد خوزستان مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش Consbank، به نقل از ایسنا در این روز و در تالار صادراتی، ۲۰۰ هزار تن سنگ آهن معادن گل گهر ۲ و ۴ به نرخ پایه ۱۰۶ دلار در هر تن عرضه شد که با تشکیل صف تقاضای ۶۰۰ هزار تنی برای این کالا در بازار، در نهایت کل عرضه سنگ آهن به متوسط قیمت ۱۰۹ دلار در هر تن پس از طی زمان رقابت توسط مشتریان خریداری شد.

در تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز شرکت فولاد خوزستان توانست روز سه‌شنبه با استقبال معامله گران فولادی، ۱۲۰ هزار تن تختال C را به قیمت ۱۵ هزار و ۲۹۰ ریال به صورت سلف به فروش برساند.

در گروه محصولات فولادی علاوه بر تختال، ۳ هزار تن سبد میلگرد A3-16,25,32 شرکت فولاد کویر به نرخ ۱۸ هزار و ۶۰۰ ریال معامله شد. از دیگر کالاهای به فروش رفته در این تالار می توان به معامله ۵۰۰ تن شمش هزار پوندی ۹۹٫۷ شرکت هرمز آل به همراه یک‌هزار تن کک متالورژی شرکت کک سازی زرند و ۱۲۰ تن مس مفتول گروه صنایع افق البرز اشاره کرد.

این گزارش حاکی است، روز سه‌شنبه در تالار فرآورده‌های نفت و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز ۱۵ هزار و ۵۷۳ تن انواع پلیمری، ۱۷ هزار و ۳۸۹ تن انواع قیر و ۴ هزار تن لوب کات سنگین مورد معامله قرار گرفت تا در مجموع پرونده معاملات بورس کالا در این روز با داد و ستد در مجموع بیش از ۳۶۱ هزار تن کالا با ارزشی افزون بر ۳ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال بسته شود.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.