معاون اوباما: جنگ می‌خواهیم

جام جم آنلاین: معاون رئیس جمهوری آمریکا در مناظره خود با معاون میت رامنی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد: آخرین چیزی که واشنگتن در خاورمیانه می‌خواهد یک جنگ دیگر است.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، جو بایدن، معاون رئیس جمهوری آمریکا در مناظره خود با پال رایان، معاون میت رامنی، رقیب انتخاباتی باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا گفت: آخرین چیزی که آمریکا به آن نیاز دارد جنگ دیگری با حضور ده‌ها هزار سرباز آمریکایی در خاورمیانه است. این‌ها حقیقت هستند.

این مناظره میان معاونان دو رقیب انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در دانویل، واقع در ایالت کنتاکی برگزار شد.

اظهارات بایدن در حالی مطرح شد که وی از استقامت و پایداری دولت اوباما در اعزام نیروهای آمریکایی به سوریه برای براندازی دولت بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه حمایت کرد.

معاون رئیس جمهوری آمریکا همچنین اعلام کرد که میت رامنی و پال رایان که هر دو استراتژی اوباما را در خصوص سوریه ناکارآمد می‌دانند، هیچ راه حل دیگری برای حل ناآرامی‌ها در سوریه ندارند.

پال رایان در پاسخ به سخنان معاون رئیس جمهوری آمریکا انتقاد شدید خود را به باراک اوباما در خصوص اتکای بیش از حد به سازمان ملل برای رویارویی با بحران سوریه اعلام کرد و گفت: این روند باعث طولانی‌ شدن درگیری‌ها در این کشور شده است.

معاون رامنی افزود: نمی‌توانیم به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه اجازه دهیم تا با قدرتی که در اختیار دارد بار دیگر قطعنامه‌های شورای امنیت را وتو کند. او تاکنون سه بار این کار را انجام داده است.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.