معاون تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران: موج جدید جشنواره‌های تابستانه در راه است

شنبه ۲۴ تیر – ۰۲:۴۴:۳۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

معاون تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران از ادامه جشنواره‌های ورزشی ـ تفریحی در تابستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی آریا، آذرنوش معاون تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: سازمان ورزش شهرداری تهران برنامه سه ماهه‌ای را برای تابستان شهروندان تدارک دیده است که بخش نخست این برنامه‌ها با افتتاح جشنواره‌های ورزشی ـ تفریحی تابستانه در بوستان‌های سطح شهر از اول تیرماه آغاز به کار کرده و تا بیست و هشتم همین ماه نیز ادامه خواهد داشت.
وی تأکید کرد: با توجه به این‌که ماه رمضان مقارن با ایام تابستان است، در بخش دوم، برنامه‌های سازمان ورزش در چند زمینه اجرا می‌شود؛ اول این‌که مسابقات ویژه‌ای برای بعد از افطار تدارک دیده شده که تحت عنوان جام رمضان برگزار خواهد شد. جام فوتسال رسانه‌ها نیز بخش دیگری از مسابقات ویژه ماه رمضان است که تیم‌هایی از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های دیداری و شنیداری در آن شرکت می‌کنند. مسابقات فوتسال بین محلات نیز در بین خانم‌ها و آقایان شهر تهران برگزار خواهد شد.
معاون تفریحات سازمان ورزش شهرداری همچنین گفت: علاوه بر این‌ها در ماه رمضان اماکن ورزشی و به ویژه استخرها از افطار تا سحر میزبان مراجعین می‌باشد.
وی در ادامه افزود: بعد از ماه رمضان هم برنامه‌هایی برای شهریورماه داریم. از آن جمله می‌توان به “جشنواره بازی‌های آبی” اشاره کرد که برای اولین بار در پایتخت برگزار می‌شود و رقابتی است بین خانواده‌ها که در آن تیم‌های خانوادگی در دو رشته ورزشی قایق‌های پارویی و ماهیگیری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. برنامه دیگری هم که در شهریورماه و برای اولین بار در تهران برگزار خواهد شد “جشنواره بزرگ دومینو” است که تلفیق ورزش، فکر، هیجان و نشاط است.
آذرنوش همچنین از برگزاری مسابقات برون‌محله‌ای و جشنواره بازی‌های رایانه‌ای در سطح محلات و به صورت مقدماتی در مهرماه خبر داد.
وی استقبال مردم از جشنواره‌های تابستانه را بسیار خوب قلمداد کرد و گفت: ما در سال گذشته این جشنواره را در یک بوستان (بوستان آزادگان) برگزار کردیم و میزان استقبال مردم هم بسیار خوب بود اما امسال با گسترش این جشنواره‌ها در تمام مناطق و دسترسی آسان‌تر مردم به آنها استقبال بیشتر و گسترده‌تری را شاهدیم.
معاون تفریحات سازمان ورزش تصریح کرد: با توجه به این‌که در سال اول برگزاری این جشنواره‌ها در سطح مناطق هستیم، مهم‌ترین کاستی که در این زمینه وجود دارد عدم اطلاع‌رسانی گسترده است.
وی ادامه داد: با وجود پوشش خوب تبلیغاتی در بوستان‌ها، تبلیغات میدانی در سطح مناطق کمرنگ بوده و اطلاع‌رسانی گسترده‌ای برای اعلام برنامه‌ها به شهروندان انجام نشده است.
آذرنوش در خاتمه پیشنهاد کرد که برای عملکرد بهتر و جذب بیشتر شهروندان به ورزش‌ همگانی در سال آینده باید تعداد بازی‌های ارائه شده را بیشتر کرد و مدت این جشنواره‌ها را در هر منطقه از یک هفته به ۱۵ روز افزایش داد تا برنامه‌های سازمان ورزش زمان بیشتری از اوقات فراغت مردم را پوشش دهد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۴۱۴۴۴۳۰۸۴۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.