معاون سازمان سنجش: آغاز مهلت تکمیل ظرفیت دکتری

مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون دکتری به تعویق افتاد

معاون سازمان سنجش: آغاز مهلت تکمیل ظرفیت دکتری

معاون سازمان سنجش با اشاره به تاخیر افتادن مهلت آغاز انتخاب کد رشته محل مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری، از آغاز مهلت تکمیل ظرفیت آزمون از فردا خبر داد.

به گزارش دریچه خبر ، سید جلال طباطبایی با اشاره به انجام مرحله تکمیل ظرفیت برای آزمون دکتری از فردا سه‌شنبه ۱۸ مهرماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: مهلت انتهاب کد رشته محل مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری تا ۲۲ مهر ماه ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه‌ بعضی از دانشگاه‌ها و موسسات‌ آموزش‌ عالی پس از اعلام نتایج نهایی آزمون برای‌ پذیرش‌ دانشجو اعلام‌ ظرفیت‌ کرده‌اند و یا ظرفیت برخی از کد رشته‌محل‌های تحصیلی آزمون تکمیل نشده است، بنابراین داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند و در اعلام نتایج نهایی پذیرفته نشده‌‌اند، می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

طباطبایی با اشاره به امکان انتخاب حداکثر ۵ کدرشته محل، اظهارکرد: آن‌دسته‌ از داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌‌شده‌ نهایی‌ در یکی‌ از کد رشته‌محل‌های‌ تحصیلی چون دوره‌های روزانه، شبانه، غیرانتفاعی، مجازی، بین‌الملل و پیام نور اعلام‌ شده است‌ حق‌ انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این مرحله را ندارند.

وی با اشاره به آغاز دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت، تصریح کرد: نیمسال پذیرش دانشجو در هریک از کد رشته محل‌های مندرج در این مرحله متناسب با امکانات و نظر دانشگاه یا موسسه محل قبولی، در اولین ترم تحصیلی ممکن خواهد بود.

معاون سازمان سنجش در خصوص هزینه ثبت‌نام، گفت: داوطلبان متقاضی باید در زمان ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب رشته محل، نسبت به واریز مبلغ ۲۸ هزار ریال از طریق سیستم پرداخت اینترنتی اقدام کنند.

طباطبایی از انتشار کارنامه نتیجه نهایی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال در امروز خبر داد.


DaricheKhabar.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.