معاون شهردار تهران: تنها درخیابان رسالت آبگرفتگی رخ داد/آب رودهای پایتخت بالا نیامده است

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

33-81.jpg

در پی بارش شدید باران طی ساعات شب قبل در پایتخت معاون خدمات شهری شهردار تهران گفت: با توجه iبه لایروبی iبه موقع انهار هیچ آب گرفتگی درسطح شهر نداشتیم و تنها در کانال سرپوشیده خیابان رسالت با مشکل مواجه بودیم که این موضوع هم با شکافتن کانال حل شد.

مجتبی عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه درخیابان رسالت، تقاطع استاد حسن بنا مشکل آب گرفتگی ازبعدازظهر روزگذشته iبه وجود آمده بود اظهارکرد: این مشکل ناشی از وجود یک قطعه بتنی در کانال انتقال آب میانه خیابان رسالت بود که پس از گذشت چند ساعت هنگامی که از حجم ترافیک کاسته شد نیروهای خدمات شهری کانال خیابان را شکافته و این قطعه را از مسیل آب خارج کردند.

وی با بیان اینکه تنها مشکل آب گرفتگی درشب قبل مربوط iبه خیابان رسالت بود خاطرنشان کرد: با توجه iبه لایروبی انهار و کانالها در آستانه فصل بارش، هیچ مشکل آب گرفتگی دیگری وجود نداشت و رئیس پلیس راهبر تهران بزرگ نیز iبه این موضوع اذعان داشت که با وجود بارش سنگین مشکل ترافیک غیر طبیعی نداشتیم. البته طبیعتاً رانندگی در هنگام بارندگی با سرعت کمتری انجام می‌شود و در نهایت ترافیک iبه سبب این موضوع بوده است.

عبداللهی با اشاره iبه اینکه آماده باش نیروهای خدمات شهری امروزهم ادامه دارد اظهارکرد: آب هیچ یک از رودخانه‌های تهران شب قبل بالا نیامده اما با این وجود نیروهای خدمات شهری در پست‌های خود حاضر می باشند تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی وارد عمل شوند.

وی از شهروندان تقاضا کرد که از ریختن زباله در جوی‌ها و کانال‌ها اجتناب کنند تا هنگام وقوع بارش با مشکل آب گرفتگی مواجه نشوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.