معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع):نگرش سپاه به مسائل اعتقادی، نگرشی زیر بنایی است

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۰۷:۴۸:۲۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) گفت: نگرش سپاه به مسائل اعتقادی، نگرشی زیر بنایی است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر صبح امروز دوشنبه در جلسه هماهنگی هفته عقیدتی ساسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: سپاه یکی از نیروها و مجموعه ای است که نسبت به مسائل اعتقادی در بین کارکنان خود به عنوان یک اصل و تفکر زیربنایی می نگرد.
سرهنگ نصرالله غزنوی افزود: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتقاد راسخ دارد بر این موضوع که اگر فردی بر اساس مسائل اعتقادی حرکت کند تمام ماموریت های خود را به نحو احسن انجام خواهد داد.
وی تصریح کرد: شهید مطهری، شهید اعتقادی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و فکر و اندیشه این عالم وارسته خدمات بزرگی را به اسلام و انقلاب کرده است.
سرهنگ غزنوی اضافه کرد: سپاه روز شهادت شهید مطهری را به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری کرده و همه ساله به مدت یک هفته به طرق مختلف نام و یاد این شهید والا مقام را گرامی می دارد.
وی مطالعه آثار ارزشمند استاد شهید مطهری را برای همگان بویژه نسل جوان خواستار شد و ابراز امیدواری کرد: مجموعه سپاه وبسیج با الگو قرار دادن این شهید و ادامه راه ایشان بر عزت و سربلندی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی بیفزایند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۹۴۸۲۸۶۸۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.