معاون وزارت iبهداشت خبر داد: تغییر مرکز امور دانشجویی iبه معاونت دانشجویی وزارت iبهداشت

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

معاون دانشجویی فرهنگی وزارت iبهداشت از تغییر نام مرکز امور دانشجویی وزارت iبهداشت iبه معاونت دانشجویی وزارت iبهداشت خبر داد.

دکتر محمدحسین آیتی با حضور در غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره iبه تبدیل مرکز امور دانشجویی iبه معاونت دانشجویی فرهنگی وزارت iبهداشت گفت: وزارت iبهداشت علاوه بر وظایف خطیر iبهداشت، غذا و دارو و یکی از دو رکن آموزش عالی کشور که وظیفه تربیت دانشجو را برعهده دارد.

وی با اشاره iبه محدودیت‌های قانون برنامه در زمینه معاونت‌های وزارتخانه‌ها گفت: براساس این محدودیت هر وزارتخانه حداکثر می‌تواند پنج معاونت داشته باشد که در وزارت iبهداشت؛ معاونت‌های iبهداشت، درمان، تحقیقات، توسعه و آموزش شامل می‌شود و بقیه امور دیگر نیز تحت عناوین دیگر فعالیت می‌کنند.

آیتی با تاکید بر فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی وزارت iبهداشت خاطرنشان نمود: امور فرهنگی و دانشجویی تحت مدیریت امور فرهنگی فعالیت می‌کردند.

وی با بیان اینکه همیشه رسیدگی iبه امور دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در عالی‌ترین سطح بوده است، خاطرنشان نمود: دیدگاه مسوولان وزارت iبهداشت همیشه بر این اصل بوده است که هیچ‌گاه در مباحث دانشجویی کم توجهی وجود نداشته باشد اما از آنجایی که از نظر ساختاری iبه عنوان یک مرکز فعالیت می‌کرد، از سال قبل iبه طور جدی برای تبدیل آن iبه معاونت پیگیری‌های لازم انجام شد.

وی با بیان اینکه وزارت iبهداشت علاوه بر iبهداشت و درمان مسوولیت آموزش دانشجویان را برعهده دارد، مقرر شد سه معاونت دیگر iبه آن اضافه شود، اظهار نمود: این پیشنهاد iبه معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری داده شد.

او با اشاره iبه تصویب ایجاد معاونت دانشجویی و فرهنگی و امور معاونت مجلس گفت: براین اساس مرکز امور دانشجویی iبه معاونت دانشجویی نیز تغییر یافت و این معاونت iبه تصویب رسید.

وی افزود: امید است برکات این ارتقاء از سطح مرکز iبه معاونت شامل حال دانشجویان در رسیدگی iبه مطالبات در سطح iبهتری انجام شود.

معاون دانشجویی و وزارت iبهداشت درخصوص چارت تازه معاونت دانشجویی هم گفت: پیشنهاد شده است که در زیرمجموعه این معاونت دو اداره کل امور دانشجویان و اداره فرهنگی و امور اجتماعی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.