معاون وزیرارشاد: عملیات اجرایی۴۰طرح ملی این وزارتخانه آغاز می شود

‘محمدمهدی فداکار’ که برای شرکت در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه ولایت فقیه و آغاز عملیات اجرایی کتابخانه شهید دلیری جیرفت به جنوب استان کرمان سفر کرده، عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: پس از ابلاغ بودجه سال ۹۱ این طرح ها به مناقصه گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه تمامی این طرح ها در مراکز استان ها است، گفت: ساخت کتابخانه های مرکزی و موزه های هنرهای معاصر از جمله این طرح ها است که کتابخانه مرکزی کرمان را نیز شامل می شود.

فداکار، با اشاره به طرح های نیمه تمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح کشور، اضافه کرد: تمامی طرح های نیمه تمام که قابلیت اتمام دارد، امسال بهره برداری می شود.

وی همچنین به اجرای طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان کرمان اشاره و بیان کرد: سه مجتمع فرهنگی در شهرستان های قلعه گنج، منوجان و عنبرآباد این استان در دست ساخت است که هریک از این مجتمع ها ۲۲۵۰ مترمربع زیربنا دارد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: برای احداث مجتمع فرهنگی قلعه گنج ۱۵ میلیارد ریال و برای مجتمع های منوجان و عنبرآباد هریک ۳۰ میلیارد ریال هزینه می شود و مجتمع منوجان در دست تجهیز است.

وی بیان کرد: این مجتمع های فرهنگی شامل سالن اجتماعات، گالری و کارگاه های فرهنگی است.

فداکار، افزود: برای تسریع در روند اجرای طرح های عمرانی استان کرمان امسال ۱۵ میلیارد تومان هزینه می شود که در سطح استان علاوه بر سه مجتمع یادشده شامل تالار و سالن بزرگ کرمان، سالن در شهربابک و مجتمع فرهنگی انار و یک سالن در رفسنجان است.ک/۳

۷۴۴۴/۸۱۵۴/۲۶۲۴/۳۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۶۶۱۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.