معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد: آسفالت راه‌ روستاهای بالای ۵۰ خانوار

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:
آسفالت راه‌ روستاهای بالای ۵۰ خانوار

پرشین خودرو: معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی از تکمیل آسفالت راه روستاهای بالای ۵۰ خانوار در کشور در سال جاری خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، سید حسین میرشفیع صبح امروز در جلسه راه روستایی گیلان با بیان اینکه اعتبارات ملی برای راه روستایی در بودجه سال ۹۳ در نظر نگرفته شده است اظهار کرد: اعتبارات آسفالت راه‌های روستایی از طریق بودجه استانی تامین می‌شود.
وی از تکمیل آسفالت راه روستاهای بالای ۵۰ خانوار در کشور امسال خبر داد و افزود: مجلس مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان برای اختصاص قیر به راه‌های روستایی تصویب کرده است.
میرشفیع گیلان در آسفالت راه روستایی را دارای عقب‌ماندگی خواند و بیان کرد: مشکلات گیلان در بخش راه روستایی بسیار گسترده است.
معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی خواستار استفاده از ظرفیت اختصاص قیر در بخش راه روستایی گیلان شد و تصریح کرد: اجرای پروژه‌ها در گیلان دارای محدودیت زمانی است.
وی اختصاص اعتبارات و توان اجرایی را از دیگر محدودیت‌های اجرای پروژه‌ها در گیلان عنوان کرد و گفت: ۱۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی گیلان آماده آسفالت است.
به گزارش فارس، میرشفیع با اشاره به وجود ۸ هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه روستایی در گیلان، خاطرنشان کرد: ۳ هزار و ۹۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان آسفالت است.
معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی ۴۴ درصد از راه‌های روستایی گیلان را دارای آسفالت عنوان کرد و یادآور شد: ۱۰۲ هزار کیلومتر راه روستایی از ۱۹۳ هزار کیلومتر راه روستایی کشور آسفالت است.
وی با بیان اینکه ۵۲ درصد از راه‌های روستایی کشور آسفالت است، اظهار کرد: امسال تلاش می‌شود آسفالت راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار در گیلان آسفالت شود.

قیر روکش آسفالت راه‌های روستایی گیلان تامین می‌شود
میرشفیع به برنامه‌ریزی ۵۰۰ کیلومتر آسفالت راه‌های روستایی در مازندران اشاره کرد و افزود: تاکنون ۵۰ کیلومتر از راه‌های مذکور آسفالت شده است.
معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی از اصلاح ۵۰۰ کیلومتر راه‌های روستایی گیلان در سال ۹۳ خبر داد و بیان کرد: اجرای پروژه‌های روستایی با کمک مردم انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه بخشی از بدهی پیمانکاران با فروش سهام شرکت‌های دولتی پرداخت شده است، تصریح کرد: امسال تخصیص بودجه واقعی‌تر از سال‌های گذشته است.
میرشفیع به محدودیت برداشت شن و ماسه در گیلان اشاره کرد و گفت: اجازه برداشت شن و ماسه از کنار جاده‌ها و معادن کوهی به پیمانکاران داده می‌شود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.