معاون وزیر علوم خبر داد: افتتاح ۱۵۰ پروژه عمرانی دانشگاه‌ها در دهه فجر

۱۲ام بهمن ،

daheye-fajr.jpg

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به افتتاح پروژه‌های آموزش عالی در دهه فجر، گفت: ۱۵۰ پروژه عمرانی در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور در ایام دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این مراسم دکترعلی اکبر متکان در خصوص پروژه‌های عمرانی آماده بهره‌برداری در حوزه آموزش عالی کشور، اظهارکرد: ۱۵۰ پروژه عمرانی در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور با وسعت ۲۶۰ هزار و ۹۰۵ متر مربع با بودجه‌ بیش از ۱۱۷ میلیارد تومان و با کاربری‌های گوناگون اداری، آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، رفاهی، ورزشی و خوابگاهی آماده بهره‌برداری است که همزمان با دهه مبارکه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه کشور، گفت: ما توانستیم از شرایط تحریم به عنوان یک فرصت استفاده کنیم و همین تحریم‌ها و محدودیت‌ها سبب شد که ما درمیدان علم و فناوری و انجام پروژه‌های عمرانی مراکز آموزش عالی کشور نسبت به سال‌های قبل پیشرفت خوبی داشته باشیم.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در خصوص افتتاح اولین پروژه عمرانی در دهه فجر امسال در دانشگاه مازندران، گفت: دانشکده تربیت بدنی دانشگاه مازندران با اعتبار اولیه ۱۵ میلیارد ریال و افزایش ۲۰ درصدی از محل اعتبارات سفرهای استانی هزینه شده که این پروژه به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: مجتمع آموزش عالی بهشهر که به تازگی به دانشگاه بهشهر ارتقاء یافته است به عنوان چهارمین دانشگاه استان مازندران در ایام دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

همچنین دانشگاه مازندران دارای ۷۵۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.