معرفی نیمار به ۶۰ هزار بارسایی در نوکمپ

۱۳خردادماه،

نیمار سرانجام پس از کش و قوس‌های زیاد به بارسلونا پیوست تا همبازی لیونل مسی ستاره محبوب کاتالونیا در نوکمپ شود.

به گزارش ایسنا ، ستاره سانتوس و تیم ملی فوتبال برزیل با حضور در نوکمپ به هواداران بارسلونا معرفی شد.

ژوزه ماریا بارتومئو نایب رییس بارسلونا در نشست خبری معرفی نیمار گفت: سرانجام موفق شدیم با ۵۷ میلیون یورو نیمار را به خدمت بگیریم. رقم فسخ قرارداد او ۱۹۰ میلیون یورو است. جذب این ستاره برزیلی اصلا آسان نبود. خوشبختانه موفق شدیم بدون هیچ‌گونه زد و بندی او را جذب کنیم. باشگاه‌های دیگری هم خواهان جذب نیمار بودند اما او ترجیح داد برای بارسلونا بازی کند. پیشنهاد بارسلونا پایین‌تر از دیگر تیم‌ها بود. نیمار دوست داشت برای بارسلونا بازی کند و این مایه خوشحالی ماست.

نیمار که از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال برزیل و از امیدهای درخشش سلسائو در جام جهانی برزیل به شمار می‌آید در نشست معارفه خود گفت: قلبم با بارسلونا بود. پول سبب انتخابم نبود. دوست داشتم شانس حضور در کنار مسی، ژاوی و اینیستا را از دست ندهم. به همین خاطر بارسلونا را انتخاب کردم.

این ستاره‌ی برزیلی دربارهٔ‌ی پیشنهاد وسوسه‌انگیز رئال مادرید به او گفت: پول چیز خوبی است اما خوشبختی مهم‌تر است. رئال مادرید باشگاه بزرگی است و من برای آن احترام قائل هستم اما به جایی رفتم که قلبم دوست داشت.

در مراسم معارفه نیمار در نوکمپ ۵۹ هزار و ۵۰۰ تماشاگر حضور داشتند. بسیاری از تماشاگران در حالی که عکس نیمار بر روی پیراهنشان بود نام این مهاجم برزیلی را صدا زدند.

او دربارهٔ‌ی حضور این تماشاگران پرشور در نوکمپ گفت: امروز روز بزرگی برای من است. بسیار بر خودم فشار می‌آورم تا گریه نکنم. رویای بچه کوچکی به تحقق پیوست. احساس وصف‌ناپذیری دارم. من یکی از خوشبخت‌ترین بازیکنان جهان هستم؛ چرا که در کنار مسی بازی می‌کنم. این برای من افتخار است. امیدوارم بتوانم به او کمک کنم تا هم‌چنان مرد اول فوتبال جهان باشد. از زمان درخشش رونالدینیو در نوکمپ جرقه‌های عشق به بارسلونا در من به وجود آمد. رونالدینیو الگوی اصلی من است.اطمینان دارم که خیلی سریع به بازی در بارسلونا و لیگ قهرمانان اروپا عادت می کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.