معرفی ۴۰ مهندس ناظر بر شورای مرکزی “نظام مهندسی کشور”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

معاون فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از دریافت ۵۰ نامه اخطار به مهندسان ناظر و معرفی ۴۰ نفر به شورای مرکزی خبر داد.

رضا حیدریون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ۵۰۷ مهندس ناظر از سوی نظام مهندسی ساختمان کشور اخطار دریافت کرده‌اند، افزود: ۴۰ نفر از مهندسان ناظر به دلیل عدم رعایت قوانین نظام مهندسی در ساخت و ساز به شورای مرکزی معرفی شده‌اند.
 
حیدریون در ادامه اظهار داشت: حضور سازمان نظام‌مندی ساختمان استان تهران با اجرای بازرسی گودبرداری سبب فرهنگسازی آموزش و برخورد با تخلف در ساخت و ساز شد.
 
معاون فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره به اینکه مالکان باید در ساخت و ساز واحدهای مسکونی احترام به حقوق شهروندان را در اولویت قرار دهند، افزود: رعایت ایمنی و احترام به رفاه و آسایش همسایگان باید در برنامه‌های خود قرار دهند.
 
وی در ارائه توضیح داد: مالکان باید خود رعایت سازه نگهبان و رعایت حقوق شهروندی را در ساخت و ساز رعایت کنند.
 
حیدریون با اشاره به اینکه همکاری با سازمان نظام مهندسی و شهرداری تهران را طی یک سال قبل تقویت شده است، افزود: فرهنگسازی و استفاده از سازندگان مناسب از اقدامات اصلی سازمان نظام مهندسی کشور است.
 
معاون فنی و مهندسی ساختمان استان تهران در ادامه خاطرنشان کرد: بازرسان در صورت عدم رعایت قوانین اخطارهای را دریافت می‌کنند.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.