معرفی برترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی

۳۰ام بهمن ،

 

پنج تلفن هوشمند برتر مجهز به سیستم عامل اندروید بر اساس ویژگی‌ها و آرای کاربران معرفی شده است.
 
سیستم عامل اندروید رقیب سرسخت iOS در بازار تلفن‌های هوشمند است. این سیستم عامل از تلفن‌های هوشمند بسیاری در همه اندازه، شکل و ویژگی پشتیبانی می‌کند.
 
این فهرست، انتشار یافته از سوی وب پایگاه اینترنتی سی نت،‌ نام پنج تلفن هوشمند برتر مجهز به سیستم عامل اندروید را تا ماه فوریه نشان می‌دهد.
 
۱٫ سامسونگ گالکسی اس ۳
 
این تلفن هوشمند مجهز به اندروید ۴٫۰، دارای صفحه لرزان اچ دی، دوربین شارپ ۸ مگاپیکسلی، پردازشگر دو هسته‌ای و ‌رم ۲ گیگابایتی است و گفته می‌شود قدرترین حریف آیفون است.
 
۲٫ سامسونگ گالکسی نوت ۲
 
این مدل،‌ مجهز به اندروید ۴٫۱ است و از صفحه بسیار بزرگ به طول ۵٫۹ اینچ و عرض ۳٫۲ اینچ با کیفیت اچ دی و وضوح تصویر ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسل، ضخامت ۰٫۳۷ اینچ و وزن ۱۸۱ گرم، پردازشگر چهار هسته‌ای، ‌دوربین ۸ مگاپیکسلی و یک باتری‌ بسیار بزرگ برخوردار است.
 
۳٫ اچ تی سی دروید دی ان ای
 
این محصول چهار هسته‌ای و مجهز به اندروید ۴٫۱ است. طول آن ۵٫۶ اینچ، عرض آن ۲٫۷ اینچ و ضخامتش ۰٫۳۸ اینچ است. یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلش LED در پشت این دستگاه تعبیه شده که توانایی ضبط ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p اچ دی را دارد. این تلفن هوشمند از جی پی اس،‌ بلوتوث ۴٫۰ و سیستم وای فای بهره می‌برد.
 
۴٫ ال جی نکسوس ۴
 
این گوشی مجهز به اندروید ۴٫۱ است. صفحه این مدل ۴٫۷ اینچ با کیفیت تصویر ۱۲۸۰*۷۶۸ پیکسل است و تنها ۳ گرم از سامسونگ گالکسی اس ۳ سنگین‌تر است.
 
یک دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلش LED در پشت دستگاه تعبیه شده است. پردازشگر چهار هسته‌ای ۱٫۵ گیگاهرتزی این دستگاه Snapdragon S4 Pro محصول شرکت کوالکوم است.
 
۵٫ موتورولا دروید ریزر مکس اچ دی
 
این تلفن هوشمند دو هسته‌ای مجهز به اندروید ۴٫۱، پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی Snapdragon S4، صفحه ۴٫۷ اینچی با کیفیت اچ دی، وضوح تصویر ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسل، ضخامت ۰٫۳۷ اینچ و وزن ۱۵۶ گرم در مقام پنجم برتر گوشی‌های اندرویدی قرار گرفته است.
 
عمر باتری موتورولا دروید ۳۳۰۰ میلی آمپرساعت است. یک دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی در قسمت جلو و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلش LED در پشت دستگاه تعبیه شده است.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.