معرفی خانواده ایرانی در تبلیغ یک پروژه ساختمانی + عکس

۱۴م دیماه ،

به گزارش خبرنگار اقتصادی مشرق ،بعد از انتشار یافتن گزارش استفاده ابزاری از دختران جوان در تبلیغات یکی از کاربران آدرس پایگاه اینترنتیی را به ما معرفی کرده است که در رابطه با معرفی یک پروژه ساختمانی است .اما با ورود به این پایگاه اینترنتی و در صفحه ابتدایی آن تصویر یک خانواده چهار نفره ای را می بینید که ظاهر زن این خانواده خلاف قوانین انتشار یافتن تبلیغات در جمهوری اسلامی ایران می باشد .

حال شاید توجیه مدیران این پروژه این باشد که این خانواده ایرانی نیستند و از اتباع دیگر کشورها می باشند ؛آیا این سوال پیش نمی آید که پروژه ای که در شهر کرج می خواهد اجرایی گردد نباید در تبلیغات آن شئونات اسلامی رعایت گردد .

و سوال دیگری که مسئولان شرکت پیام همشهری که مجری تبلیغات روزنامه همشهری را بر عهده دارد باید پاسخ دهند؛ اینست که با چه توجیهی این تبلیغات را در پایگاه اینترنتی خود منتشر کرده اند و آیا برای افزایش درآمد دست به اقدامات غیر شرعی از نظر آنها مجاز است ؟

نهایتا اینکه این نماد خانواده ایرانی نیست و مسئولان شهرداری باید هر چه سریعتر نسبت به حذف این تبلیغات از پایگاه اینترنتی خود اقدام کنند.

در پایان مشخصات مدیران این شرکت و تصاویر تبلیغات این پروژه در پایگاه اینترنتی راهنما و همچنین پایگاه اینترنتی این پروژه را می بینید:

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.