معرفی دوربین دیجیتال برای عکاسی سیاه و سفید‫!‬

لایکا یکی از برندهای بسیار قدیمی دوربین است که بسیار زود وارد دنیای دوربین های دیجیتال شد. اما کم کم تبدیل به نامی شد که در کنار کیفیت مناسب، از گرانقیمت ترین دوربین های بازار بود.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دوربین عکاسی، اما محصول جدید لایکا یک شگفتی تمام عیار است: آخرین مدل دوربین های کلاس Mکه به تازگی معرفی شده، فروشش را از ماه ژولای آغاز خواهد کرد.

عکاسی سیاه و سفید‫نگرش اصلی سازندگان لایکا ام مونوکروم این است: لایکا با تولید دوربینی که هیچ گونه فیلتر رنگی در خود نداشته باشد، به شما امکان می دهد که عکس های سیاه و سفید بسیار عالی بگیرید و این کار نتیجه خیلی بهتری نسبت به تبدیل عکس های رنگی دارد.قابلیت مهم دیگر این دوربین سنسور ۱۸ مگاپیکسلی فول فریم و دامنه ایزو تا ۱۰۰۰۰ آن است.

خب، اگر بخواهیم این ایده را گسترش دهیم، باید منتظر تلویزیون های ۵۰ یا ۶۰ اینچی سیاه و سفید توسط سونی یا سامسونگ باشیم. به گمانم دیدن فیلم های کلاسیک تاریخ سینما در چنین تلویزیونی لذت بیشتری خواهد داشت!

البته خریداران لایکا در دنیای عکاسی را باید همانند مجموعه داران رولکس یا فراری بدانیم و بدون شک آنها اشتیاق بسیار فراوانی برای دیدن M Monochrom جمع و جور دارند.

خبر های مرتبط:

  1. معرفی وب سایت شبیه ساز دوربین های عکاسی دیجیتال
  2. دوربین عکاسی دیجیتال با پرینتر قابل حمل به بازار معرفی شد
  3. FinePix F600 EXR؛ دوربین عکاسی دیجیتال مجهز به GPS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.