معرفی عصرانه های پاییزی خوشمزه با تنها ۱۰۰ کالری

گردآوری توسط گروه سلامت ممتازنیوز

معرفی عصرانه های پاییزی خوشمزه با تنها ۱۰۰ کالری۱٫۰ out of 5 based on 1 review

بستنی

عصرانه های پاییزی

سوپرایز ! اولین لیست اسنک های خوشمزه و کم کالری ما بستنی هست می توانید با انتخاب بستنی های ساده که خامه ای نیستن به اندازه ½ فنجان یک عصرانه خوشمزه داشته باشید که تنها ۱۰۰ کالری دارد و نکته جالب کلسیم و پروتیین خوبی به بدن رسانده اید.

پاپ کورن:

عصرانه های پاییزی

اگر دوست دارید یک میان عده بزرگ داشته باشید و کالری کمی هم داشته باشد پاپ کورن بی روغن و بی نمک به اندازه ۶ فنجان تنها ۱۰۰ کالری دارد. چون این عصرانه را حسابی باید بجوید حس سیری خوبی به شما می دهد همچنین دارای فیبر زیادی می باشد و تا ساعت ها گشنه نخواهید شد.

پنیر کاتیج و طالبی :

عصرانه های پاییزی

پنیر کاتیج دارای پروتیین زیادی است ½ فنجان از این پنیر ۱۴ گرم فیبر به بدن شما می رساند همچنین پروتیین این پنیر کمک می کند تا ساعات زیادی سیر باشید ½ فنجان پنیر کاتیج به همراه برش کوچک از طالبی ۱۰۰ کالری خواهد داشت.

بادام :

عصرانه های پاییزی

اگر عجله دارید و گشنه هم هستید می توانید ۱۴ عدد بادام که تنها ۱۰۰ کالری دارند را مصرف کنید دارای فیبر زیاد و پروتیین است این اسنک زمانی که در ترافیک هستید یا فیلم می بینید انتخابی عالی است.

سیب پخته :

سیب پخته

سیب همیشه سالم ترین مسان وعده بوده با این میوه مفید اسنک و دسرهای کم کالری زیادی می توانید درست کنید سیب را پخته و کمی دارچین رو آن بپاشید و دسری خوشمزه و کم کالری را تحربه کنید.

اسموتی توت فرنگی :

عصرانه های پاییزی

اسموتی ها دارای کلسیم زیاد بوده و به همراه توت فرنگی آنتی اکسیدان زیادی به بدن شما می رسانند ۳/۱ ماست کم چرب به همراه ۳/۲ توت فرنگی یخی را در مخلوط کن ریخته و خرد کنید این نوشیدنی یخ به علت سردی زیاد دلچسب بوده و همچنین شما نمی توانید همه آن را فوری بخورید و زمان طولانی تری از خوردن آن لذت خواهید برد این اسموتی ۹۳ کالری دارد.

انبه یخی :

عصرانه های پاییزی

انبه یخی مانند آبنات یخی مزه خوبی دارد دارای فیبر زیاد و بتاکربن است همچنین دهان شما را شیرین می کند ¾ فنجان انبه یخی تنها ۹۰ کالری داشته و ۶۰ درصد ویتامین ث لازم شما را تامین می کند.

سیب به همراه بادام زمینی :

عصرانه های پاییزی

¾ فنجان را از برش های سیب پر کرده دور بشقاب چیده و رو هر برش لایه نازک کره بادام زمینی بمالید بیشتر ز ۲ قاشق چای خوری کرده بادام زمینی مصرف نکنید و تنها ۹۰ کالری داشته باشید.

ماست و تخمه آفتاب گردان:

عصرانه های پاییزی

½ فنجان ماست کم چرب را با ۱ قاشق چایخوری تخمه آفتاب گردان پوست کنده مخلوط کنید این مقدار تخمه آفتاب گردان تنها ۱۹ کالری دارد حتما از دانه آفتاب گردان بی نمک استفاده کنید.

ماست و عسل:

عصرانه های پاییزی

½ فنجان ماست کم چرب را با ۱ قاشق چایخوری عسل مخلوط کرده و تنها ۸۴ کالری مصرف کنید طعم این میان وعده مانند دسری خوشمزه است.

نصف سیب زمینی پخته و سالسا:

عصرانه های پاییزی

سیب زمینی را در کایکروفر یا فر پخته و نسف کنید روی آن ۱ قاشق غذا خوری سالسا ریخته و میل کنید.

ساندویچ ماست یخی:

عصرانه های پاییزی

ماست کم چرب یخی جایگزین عالی برای دوستداران بستنی است به راحتی می توانید ماست های با طعم های مختلف بدون شکر پیدا کرده و آنها را فریز کنید و یا خودتان ماست میوه ای یا شکلاتی به شکر رژیمی درست کرده و فریز کنید بین ۲ کراکر سبوس دار گذاشته و تنها ۸۴ کالری داشته باشید.

پسته:

عصرانه های پاییزی

از حرف هایی که درباره چرب بودن پسته زده می شود نترسید چون بیشتر چربی این دانه خوشمزه قابل انتقال به بدن نیست و یا به عبارتی دارای چربی خوب می باشد. ۲۰ عدد پسته تنها ۸۰ کالری به شما می رساند و دارای فیبر و پروتیین و ویتامین و مینرال می باشد.برای سالم خوردن پسته بی نمک مصرف کنید.

بستنی موز یخی:

عصرانه های پاییزی

اگر دنبال بستنی های رژیمی هستید خلاق باشید موز را نصف کرده و چوب بستنی داخل آن کرده در فریز بگذارید در زمانی کوتاه بستنی سالم و با تنها ۸۰ کالری خواهید داشت.

۱فنجان سوپ گوجه فرنگی :

عصرانه های پاییزی

سوپ گوجه فرنگی دارای ارزش غذایی عالی ولی کالری کمتر از ۷۰ می باشد ۱ فنجان سوپ گوجه کلسترول ندارد ولی به یاد داشته باشید منظور سوپ های سنگین و خامه ای نمی باشد.

۱فنجان انگور:

عصرانه های پاییزی

انگورها دارای آب زیادی هستند ۱ فنجان انگور تنها ۶۲ کالری دارد و حس سیری خوبی می دهد دارای ویتامین کا می باشد خوردن انگور یخی را امتحان کنید.

نظر تان را در مورد این مطلب در پایین صفحه در بخش نظرات بنویسید  

+ ۴

مخالفم + ۰


تغذیه سالم Rss
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.