معرفی نامزدهای برتر جشنواره پایگاه اینترنتی‌ها و وبلاگ‌های موسیقی

دوشنبه ۱۵آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

موسیقی > جشنواره– ممتازنیوز:
نامزدهای بخش وبلاگ و پایگاه اینترنتی‌ برتر دومین جشنواره پایگاه اینترنتی‌ها و وبلاگ‌های موسیقی معرفی شدند.

به گزارش تفسیری همشهری‌آنلاین روز گذشته نشست داوران دومین جشنواره پایگاه اینترنتی‌ها و وبلاگ‌های موسیقی در محل خانه موسیقی تشکیل و داوران بعد از ارزیابی پایگاه اینترنتی‌ها و وبلاگ‌ها، سه نامزد را برای بخش پایگاه اینترنتی و سه نامزد را برای بخش وبلاگ برتر معرفی نمودند تا عصر چهارشنبه ، در مراسم اختتامیه ،برگزیده اول این دو بخش معرفی شود.

بر اساس این گزارش تفسیری نامزد‌های برترین پایگاه اینترنتی موسیقی به ترتیب حروف الفبا پایگاه اینترنتی‌های “زنان موسیقی”، “موسیقی ما” و همچین نامزد‌های برترین وبلاگ موسیقی به ترتیب حروف الفبا وبلاگ‌های “فرهنگ و موسیقی ما”، “گریزی بر موسیقی اصیل” و ”

در این جلسه همچنین داوران پس از بررسی امتیازات آثار رسیده و جمع بندی نهایی برگزیدگان ۵ رشته در شاخه‌های اصلی و جنبی را مشخص نمودند که در مراسم اختتامیه جشنواره معرفی و تقدیر می‌شوند.

 دبیر دومین جشنواره وبلاگ‌ها سجاد پورقناد،نوازنده سه‌تار و سردبیر پایگاه اینترنتی سل و هارمونی‌تالک است و هیئت داوران دومین جشنواره وبلاگ‌ها و پایگاه اینترنتی‌های موسیقی عبارتند از :پویا سرایی،پیمان سلطانی،آروین صداقت‌کیش،حمیدرضا عاطفی و سید ابوالحسن مختاباد.

دومین جشنواره وبلاگ ها و پایگاه اینترنتی های موسیقی ایران، در مراسمی روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه، ساعت ۱۶ در سالن جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران با معرفی برگزیدگان به کار خود خاتمه می دهد. این مراسم با اجرای موسیقی همراه خواهد بود و ورود برای عموم آزاد است.

نشانی: خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی(فرصت)، خانه هنرمندان ایران، سالن جلیل شهناز


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.