معرفی نسل تازه گوشی هوشمند سامسونگ در سال نو میلادی

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

سامسونگ مراسمی را برای ماه ژانویه ترتیب داده است که احتمال می‌رود طی آن نسل آتی سری گوشی‌های هوشمند Galaxy S این شرکت معرفی شود.
 
Samsung to announce Galaxy S5 in January?
 
 
به گزارش فارس به نقل از آی‌تی‌پی، این طور که پایگاه خبری TechRadar گزارش داده است، پایگاه اینترنتی کره‌ای Naver که توسط یکی از کارمندان اسبق شرکت سامسونگ اداره می‌شود توضیح داده است که این روزها سامسونگ در مورد فروش بهترین گوشی هوشمند خود یعنی Galaxy S4 سکوت اختیار کرده و این در حالی بوده است که مدل تازه گوشی هوشمند اپل موسوم به iPhone 5S هم وارد بازار شده است.
 
این طور که پیش‌بینی شده است، مدل تازه گوشی هوشمند سامسونگ موسوم به Galaxy S5 به پردازنده هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی مجهز شده است و کارشناسان این محصول را پاسخی برای گوشی هوشمند iPhone 5S می‌دانند.
 
شرکت سامسونگ همچنین قصد دارد بدنه پلاستیکی از سری گوشی‌های هوشمند Galaxy S را حذف کند و در بدنه این محصول تازه مانند سری محصولات Note از فلز و چرم استفاده کند.
 
از زمانی که پلتفورم Bada سامسونگ در پروژه متن‌باز Tizen این شرکت مورد توسعه قرار گرفت، این شرکت فرآیند تولید گوشی هوشمند با این سیستم‌عامل متن‌باز را به صورت جدی‌تر دنبال کرد و همین مسئله سبب شده است تا پیش‌بینی شود که در آینده نزدیک کاربران گوشی هوشمند Samsung Tizen را در اختیار بگیرند.
 
پایگاه خبری TechRadar پیش‌بینی کرده است که گوشی هوشمند Galaxy S5 سامسونگ در ژانویه آتی طی نمایشگاه CES 2014 به صورت رسمی معرفی می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.