معرفی هیأتی از سوی ریاست جمهوری بازی بیش نیست

گفت‌وگوی منیژه حکمت با هنرآنلاین در خصوص احیای خانه سینما

منیژه حکمت یکی از فعالان خانه سینما ضمن ابراز ناراحتی از عدم فعالیت خانه سینما گفت: خبر معرفی هیئتی از سوی ریاست جمهوری بازی برای آرام کردن اعضای این خانه است.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین، منیژه حکمت تهیه کننده و کارگردان معرفی هیئتی از سوی ریاست جمهوری برای احیای خانه سینما را بازی بیش ندانست و گفت: از نظر من اینها بازی‌هایی است که برای آرام کردن اعضای بدنه خانه سینما به راه انداخته اند و هرگز دست آوردی ندارد زیرا اگر قرار بود این مسائل و قول ها اجرایی شود حالا باید یک خانه سینمای پویا را شاهد بودیم. من هرگز گول این بازی‌ها را نمی خورم ودرکش خارج از شعور من است.

این کارگردان حال و روز بدنه خانه سینما را رنجور توصیف کرد و گفت: مشکلات در خانه سینما بی داد می کند اما حوزه هنری میلیاردی فیلم می سازد و هیچ نگرانی در بخش بودجه ندارد، در صورتیکه بدنه خانه سینما به لحاظ بیکاری اعضا دچار مشکلات بسیاری است، این روزها به یاد همه ما می ماند. هدف حوزه هنری این است که فیلم ها را در ژانر اجتماعی و مستقل حذف کند و به این ترتیب همه فیلم ها زیر نظر حوزه ساخته شود.

این تهیه کننده دربارهٔ جشنواره فیلم فجر گفت: چند سالی است جشنواره معنی و رسالت خود را از دست داده است و عده ای دور هم جمع می شوند و با هزینه های میلیاردی یکدیگر را تشویق می کنند و رضایت کامل از یکدیگر دارند اما ما نظارتگر خوبی هستیم.

کارگردان “زندان زنان” دربارهٔ خالی بودن جشنواره از حضور بزرگان گفت: هیچ کس روحیه رفتن به جشنواره را ندارد و دربارهٔ کیفیت فیلم‌های رسیده به جشنواره هم باید بگویم من ندیدم و نمی دونم چگونه خواهد بود.

حکمت دربارهٔ ساخت لالایی گفت: به سبب سوتفاهم ها و عدم بودجه نمی توانم فیلمم را جلو ببرم و فعلا فیلم را کنار گذاشته ام که در زمان مناسب با احترام فیلمم را بسازم.

کارگردان “سه زن” در پایان گفت: می خواهم قوی باشم و به خوبی نظاره کنم تا سال های بعد بتوانم دیده هایم را به شکل یک ستون در اختیار علاقه مندان قرار دهم.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.