معرفی کولیوس در جمع نمایندگان مشاغل صنفی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

خودرو کولیوس شرکت پارس خودرو برای جمعی از نمایندگان صنعت و معدن، صنعت نفت، انجمن طلا و جواهر، اتکا، سازمان انرژی اتمی، تولیدکنندگان مواد غذایی، شرکت های لیزینگ خودرو و شرکت های هواپیمایی کشور معرفی شد تا از نزدیک با این خودروی لوکس شاسی بلند آشنا شوند

خبراقتصادی:به گزارش روابط عمومی شرکت پارس خودرو، در این مراسم مهندس مصدقی قائم مقام ارشد مدیرعامل شرکت پارس خودرو با اشاره به اهمیت تجربه و دانش در پارس خودرو به عنوان اولین و باکیفیت ترین خودروساز کشور گفت: شرکت پارس خودرو در ابتدا خودروهایی مثل تیانا، مورانو و اکنون نیز خودروی کولیوس را به بازار کشور عرضه کرده است.

وی تاکید کرد: خودرو کولیوس شرکت پارس خودرو از ویژگی متمایز خدمات پس از فروش توسط نمایندگی های منتخب گروه خودروسازی سایپا برخوردار است که مسئولیت تامین قطعات و همراهی مشتریان پس از خرید محصول را برعهده دارند.

بنابراین گزارش، خودرو کولیوس از تکنولوژی سیستم انتقال قدرت CVT بهره مند بوده و نشان ارزشمند ۵ ستاره ایمنی را از موسسه euro n cap کسب کرده است. همچنین این خودرو هوشمند در زمره خودروهای پرقدرت و پر توان لوکس شهری با قابلیت حضور در جاده های ناهموار و کوهستانی است که تکنولوژی بسیار پیشرفته و متمایز  سیستم انتقال قدرت ۳ حالته (-i system 4×4 All Mod) با کارایی ۳ خودروی شهری ، کاری (Executive) و ۴×۴  حرفه ای-ورزشی (Off road) در آن بکار رفته است.

این سیستم انتقال نیرو بصورت استاندارد دارای حالت قفل چرخ (Lock) است که حالت قفل دیفرانسیل مکانیکی موجود در خودروهای ۴×۴ حرفه ای و نظامی را شبیه سازی می کند که براساس آن گشتاور بصورت خودکار از چرخی که اصطکاک با زمین ندارد، قطع شده و به سایر چرخها منتقل می گردد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.