معلمان حق التدریسی باز هم تجمع کردند؛رییس کمیسیون آموزش می گوید تا سه شنبه صبور باشید

 آنها امروز هم در مقابل مجلس تجمع کردند تا شاید نمایندگان که از تعطیلات تابستانی بازگشته اند فکری برای مشکل آنها بکنند.
به گزارش خبرآنلاین، این عده از معلمان که سابقه تدریس در وزارت آموزش پرورش را دارند در روزها و ماههای گذشته هم مقابل مجلس تجمع کرده بودند. تجمع کنندگان که تعدادشان به حدود ۵۰ نفر می رسد همگی زن بوده و از شهرهای مختلف خود را مقابل مجلس رساندند.
مجلس هشتم قانونی را برای استخدام معلمان در وزارت آموزش و پرورش تصویب کرد که بیش از ۴۰ هزار معلم دارای شرایط در این وزارتخانه استخدام شدند اما برخی از معلمان اعم از مربیان پیش دبستانی معلمان شرکتی و حق التدریسی ها استخدام نشدند و خواستار مشخص شدن وضعیتشان هستند.وزیر آموزش و پرورش بارها اعلام کرده که در این باره پیرو مصوبه مجلس است و نمایندگان هم معتقدند که نیازی به تصویب قانون جدید نیست.
البته پیش از این محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس در این باره به خبرآنلاین اعلام کرد که انشاءالله بتوانیم با برنامه ریزی و هماهنگی با هیات رئیسه مجلس سه شنبه این هفته، موضوع استخدام مربیان پیش دبستانی رادرصحن علنی مجلس مطرح کنیم.
زاهدی با تاکید براینکه نسبت به استخدام مربیان پیش دبستانی خوش بین است، می گوید: اما باید صبور بود تا ببینیم بعد از طرح آن درصحن علنی مجلس چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود.
۴۵۲۳۲
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. نام شما...:

    واقعا نیروهای مظلوم وزحمتکشی هستند حقشون این نیست متاسفم برای وزیر که نمیتواند این مشکل رو حل کند

  2. خوزستان:

    باسلام واحترام من سال ۹۰ استخدام شده ام وصندوق بازنشستگی من تامین اجتماعی است ولی تا الان سابقه ی من حساب نشده وواقعا حقمان دارد ضایع می شود خواستم بدانم در بقیه ی شهرها هم وضعیت به همین منوال است وفقط سابقه ی خدمات درمانی حساب شده وتفاوت ما با آن ها چیست؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.