معلمان فرماندهان دفاع مقدس‌اند – اخبار اجتماعی

وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان، استادان دانشگاهیان و کارمندان فرهنگی امروز فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حمیدرضا حاج بابایی در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان پایگاه تابعه حوزه ستادی مرکز بسیج وزارت آموزش و پرورش که به نام محمد رسول الله به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز در لانه جاسوسی برگزار شد ؛ بیان داشت: فرماندهان دفاع مقدس امروز معلمان، استاندان، دانشگاهیان و کارمندان فرهنگی هستند.
وی با اشاره به اینکه هر فردی بتواند در مقابل ناجوانمردی برای ثبات انقلاب و نظام در راه رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس قدم بردارد افزود: نخستین تکیه‌گاه بسیجیان ما صحبت‌های گرانقدر رهبر کبیر انقلاب است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: بیداری اسلامی که امروز در کشورهای مختلف شاهد آن هستیم به برکت خون شهیدان ۸ سال دفاع مقدس است و امروز شاهد جاودانگی نام ویاد شهدا هستیم.
حمیدرضا حاج بابایی اظهار داشت: امروز هر کس که کوچکترین قسمت جبهه پایداری انقلاب را ناامن کند در رده یادگاران دفاع مقدس نیست.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سخنان رهبری خط مشی ما علیه جنگی است که دنیا آن را برای ما علم کرده است افزود: به لطف خدا ملت ایران در این جنگ مانند ۸ سال دفاع مقدس پیروز می‌شوند .
وی در پایان خاطر نشانکرد: بسیجیان ما با تمام نیرو در برابر دشمن ایستاده‌اند و رهبری با بصیرت و تقوا از آنها حمایت می‌کنند./ل


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.