معینی از حضور تیم ملی نوجوانان در دو تورنمنت سن‌پترزبورگ و بلاروس خبرداد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

522.jpg

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از حضور تیم ملی نوجوانان در دو تورنمنت سن‌پترزبورگ و بلاروس در ژانویه خبر داد.

فریدون معینی با اعلام این خبر درباره برنامه پیشنهادی علی دوستی‌مهر سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان iبه فدراسیون iبه خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: سرمربی تیم ملی برگزاری بازی‌های دوستانه و حضور در تورنمنت‌های تدارکاتی با تیم‌هایی از اروپا، آمریکای جنوبی و آفریقا را درخواست نموده تا تیم ملی ایران بتواند در فرصت یکساله تا جام جهانی نوجوانان iبه تجربه و آمادگی بسیاری برسد.

وی افزود: البته برنامه هنوز iبه طور کامل نهایی و قطعی نشده چرا که نیاز iبه انجام برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌هایی دارد. ضمن اینکه باید درباره نحوه اجرای کار بحث کنیم تا تیم ملی iبه iبهترین آمادگی خود برسد. ما منتظر هستیم تا یکسری تغییرات هم iبه جهت داشتن برنامه‌ای کامل‌تر و کاربردی‌تر هم صورت گیرد.

رییس کمیته جوانان با بیان اینکه حضور تیم نوجوانان در دو تورنمنت تدارکاتی بلاروس و سن‌پترزبورگ قطعی شده در این‌باره افزود: تیم ملی از ۵ تا ۱۳ ژانویه (۱۶ تا ۲۴ دی) در تورنمنت سن‌پترزبورگ روسیه و سپس ۲۰ تا ۲۷ همین ماه (۱ تا ۸ iبهمن) در تورنمنت بلاروس شرکت می‌کند. تیم نوجوانان در هر کدام از این تورنمت‌ها چهار یا پنج مسابقه انجام می‌دهد و در فاصله یک هفته‌ای میان دو تورنمنت iبه تهران برگشته و استراحت خواهد نمود. با یک برنامه‌ریزی دقیق و خوب می‌توان بیشترین iبهره را از این مسابقات برد چرا که معمولا روسیه تورنمنت‌های خوب و قدرتمندی برگزار می‌کند. همچنین در تورنمنت بلاروس هم قرار است تیم‌های خوب اروپایی حاضر باشند.

معینی از آغاز تمرینات تیم نوجوانان از ابتدای آذر خبر داد و گفت: ما در حال رایزنی با کشورهای مختلف هستیم تا بتوانیم با تیم‌های آفریقایی و آمریکای جنوبی هم بازی کنیم. مصاف با حریفان آسیایی در اولویت تیم نوجوانان نمی باش چرا که در جام جهانی تنها در صورتی با آسیایی‌ها مواجه می‌شویم که ما و آنها iبه مراحل بعدی راه پیدا نموده تا احتمال روبرو شدن با آنها بیشتر شود. با این حال بازی با تیم‌های خوب آسیایی هم در برنامه ما جا دارد. در موضوع وفق با شرایط بازی‌ها فقط مساله تطبیق با آب و هوای امارات مهم است که برای برگزاری بازی تدارکاتی در شرایطی مشابه هم برنامه داریم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.