معین درخواست از خاتمی را تکذیب کرد + عکس

۱۸خردادماه،

امروز مصطفی معین در پاسخ به سخنان جلیلی، در مناظره زنده تلویزیونی از طریق محمدرضا عارف، خبر درخواستش از خاتمی برای برخورد با تعدادی از دانشجویان را تکذیب کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از  تسنیم، سومین مناظره انتخاباتی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز از شبکه اول سیما پخش شد.
 
در این مناظره سعید جلیلی در نقد اظهارات محمدرضا عارف گفت:حالا که بحث دانشجوی ستاره‌دار را مطرح می‌کنید، دانشجوی ستاره‌دار از کی مطرح شد؟ آقای توفیقی وزیر علوم دولت اصلاحات، فروردین ماه امسال مصاحبه کردند و گفتند این مال زمان ما بود.
 
وی افزود: فراتر از آن، این بسیار بی‌سابقه است که وزیر علوم وقت آقای معین، نامه‌ای به رییس‌جمهور می‌نویسد که با ۵۰ دانشجوی عضو انجمن اسلامی مستقل جلوی وزارت علوم رفته‌اند و اعتراضی کرده‌اند با آنها برخورد امنیتی، قضایی، اطلاعاتی و سیاسی و حقوقی شود.
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: عرض من این است که چون شما به انصاف می شناسم که این طور بحث ها در برخورد با مردم مهم است بسیار در مورد جریانات سیاسی خاص بحث نمی‌کنم. برخوردهایی در شکل‌های مختلف صورت می گیرد و بعد آن گونه صحبت می‌کنیم که انگار آن موقع آن بحث‌ها نبوده است.
 
پس از پایان دور اول مناظره‌ها، محمدرضا عارف در جمع‌بندی دو دقیقه پایانی سخنانش به اظهارات جلیلی واکنش نشان داد و گفت: در موقع استراحت، به من گفتند که  دکتر معین و آقای ظریفیان صحبت‌های آقای جلیلی را تکذیب کردند.
 
جلیلی هم پاسخ عارف را اینچنین داد: ۱۰ سال دیر تکذیب کردند.
 
اگر چه محمدرضا عارف به نقل از مصطفی معین و یک۲ تن دیگر سخنان جلیلی را تکذیب کردند؛ متن نامه مصطفی معین به سید محمد خاتمی را که در اوج سال‌های اصلاحات نگاشته شده، بازنشر میشود.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.