مفاخر جاودانه‌ ایران و اسلام در “ندای اسلام”

۰۷م آذر ،

“ندای اسلام” رادیو معارف با برنامه “جاودانه‌ها” به معرفی مفاخر ایران و اسلام می‌پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ رادیو معارف در راستای آشنا سازی مخاطبان انگلیسی زبان با زندگی و اندیشه‌های مفاخر ایران و جهان اسلام برنامه “جاودانه‌ها The Immortals” را روی آنتن می‌برد.
در قسمت‌های پیش روی این برنامه مخاطبان با زندگی، احوال و آثار میرزا جواد آقا مجتهدی تبریزی و حاج ملا علی علیاری از مشاهیر و علمای بزرگ آذربایجان آشنا می‌شوند. در این برنامه که با کارشناسی محمد رضا فخر روحانی عضو هیئت علمی دانشگاه قم همراه است کتاب‌هایی در مورد این مشاهیر جهان اسلام و ایران نیز معرفی می‌شود.
برنامه “جاودانه‌ها” به سردبیری و تهیه کنندگی روح الله عطایی ۳ روز اول هفته از ساعت ۱۰:۱۵ از ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.
لازم به ذکر است؛ برنامه‌های کانال ندای اسلام ضمن دریافت از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس) و پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی  www.coiradio.com، از طریق ماهواره بدر ۵ در مدار ۲۶ درجه شرقی با مشخصات فرکانس ۱۱۸۸۱ مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) ۲۷۵۰۰ افقی و نرخ تصحیح اطلاعات ۴/۳ با فرمت MPEG4  و ماهواره Express AM22 در مدار ۵۳ درجه شرقی با مشخصات فرکانس ۱۲۵۸۲ مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) ۲۴۰۰۰ عمودی و نرخ تصحیح اطلاعات ۳/۲ قابل دریافت است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.