مقابله با برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران سیاست اصلی آمریکا است

دوشنبه ۱۵آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: در مجموعه نگاه‌های حاکمیت آمریکا به مسئله هسته‌ای ایران، تفاوتی میان نامزد جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها وجود ندارد، چرا که مقابله با برنامه هسته‌ای ایران از سیاست‌های اصلی آمریکا است.

حسن لاسجردی در گفتگو  با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سیاست‌های دوگانه آمریکا اظهار داشت: با توجه به ساختار حاکمیتی آمریکا، رؤسای جمهور این کشور تصمیم‌گیرنده اصلی نیستند، چرا که سیستم تصمیم‌گیری این کشور براساس مجموعه سازمان‌ها و تشکیلاتی است که قدرت را در آمریکا ساماندهی و هدایت می‌کند.

وی ادامه داد: در مجموعه نگاه‌های حاکمیت آمریکا به مسئله هسته‌ای ایران تفاوتی میان نامزد جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها وجود ندارد، چرا که مقابله با برنامه هسته‌ای ایران از سیاست‌های اصلی آمریکا است.

لاسجردی با بیان این‌که دیدگاه دو نامزد انتخاباتی آمریکا نسبت به موضوع هسته‌ای ایران متفاوت است، افزود: جمهوری‌خواهان در مواضع خود صریح می باشند و به استفاده از ابزار خشونت‌آمیز تمایل دارند، درحالی‌که دموکرات‌ها با تأمل، تصمیم‌گیری نموده و سیاست انتظار و تماشا را در پیش می‌گیرند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: رامنی حامی سرسخت رژیم جعلی صهیونیستی بوده و  با انقلاب اسلامی ایران و گسترش موج بیداری اسلامی متاثر از  انقلاب اسلامی کشورمان دشمنی دارد.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.