مقام های ورزش کامرون: ورزشکاران گم شده در جستجوی میهن جدیدی هستند

به گزارش ایرنا و به نقل از آسوشیتدپرس از لندن، ‘امانوئل تاتاو’ وابسته مطبوعاتی سفارت کامرون در انگلیس گفت: این ورزشکاران دارای روادید معتبر انگلیس بوده اند که به آنها امکان اقامت در این کشور را به مدت ۶ ماه می دهد.

وی خاطرنشان کرد: دیگر ورزشکاران کامرون نیز در جریان رخدادهای ورزشی بین المللی گذشته که در ملبورن و آتن برگزار شد، تیم المپیک این کشور را ترک کرده اند.

تاتاو افزود: بیشتر اوقات آنها برنمی گردند، زیرا معمولا در پی یافتن امکانات آموزشی بهتر در خارج از کامرون بر می آیند.

بیش از نیمی از ورزشکاران کامرون که عضو تیم فوتبال بانوان این کشور بوده اند از مجموعا ۳۳ ورزشکار اعزامی این کشور به بازی های المپیک لندن، پس از حذف شدن در رقابت ها خاک انگلیس را ترک کرده اند.

ورزشکاران گم شده شامل ۵ عضو تیم بوکس، یک شناگر و یک فوتبالیست بوده اند که همگی پس از اتمام رقابت هایشان در رشته های ورزشی خود، تیم کشورشان را ترک کرده اند.

کامرون کشوری با ۲۰ میلیون نفر جمعیت در غرب قاره آفریقا که بیشتر جمعیت آن به زبان فرانسه صحبت می کنند، در میان فقیرترین کشورهای جهان به شمار می رود.

به گفته تاتاو، این ورزشکاران، دهکده المپیک را در استراتفورد در شرق لندن در نیمه شب و بدون دریافت مجوز از مسوولان کامرون ترک کرده اند.

در همین حال مقام های المپیک لندن روز چهارشنبه با تایید درخواست کمک مقام های کامرون برای یافتن مکان این ورزشکاران، تاکید کردند آنها هیچ یک از شرایط روادید خود یا قوانین مهاجرت را نقض نکرده اند.

مترجمام. ورزشی. ** ۱۴۸۶ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۸۰۱۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.