مقاومت قدرتمندتر از گذشته است / جایگاه کلیدی ایران بر کسی پوشیده نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، سید حسن نصرالله در ادامه سخنان خود به مناسبت ششمین سالگرد پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه بر رژیم صهیونیستی تصریح کرد : ایران جایگاه محوری و کلیدی در منطقه دارد و این مسئله بر هیچ کس پوشیده نیست و حتی در گزارشهای صهیونیستها اذعان شده است که باید ایران را مهار کنیم و بدون مهار ایران نمی توانیم در منطقه باقی بمانیم.

وی خاطر نشان کرد : متاسفانه برخی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در توطئه علیه ایران حضور دارند.

نصرالله افزود : تحریمها و ترور دانشمندان هسته ای ایران تنها با هدف اعمال فشار بر این کشور است و می خواهند موضع ایران در خصوص فلسطین و مسائل منطقه ای تغییر کند و از محور مقاومت دست بر می دارد.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به هجمه گسترده رسانه ای و تبیلغاتی غربی ها و برخی رژیمهای عربی علیه ایران و فشارهای اقتصادی و سیاسی گفت : امروز مسئله، صرفا سوریه یا حزب الله به تنهایی نیست، بلکه کل محور مقاومت است که در برابر زیاده ها و سلطه طلبی آمریکا ایستاده است.

وی افزود : همانطور که امام خامنه ای چند روز پیش بیان فرمودند ایران صدها برابر نسبت به گذشته قدرتمندتر شده است. کشورها و ملتهای منطقه که بر خود تکیه می کنند، محکوم به پیشرفت هستند.

نصرالله تصریح کرد : کسانی که گمان می کنند می توانند جریان مقاومت را از بین ببرند یا وادار به سازش کنند، در گذشته اشتباه کرده و اکنون هم در محاسبات خود سخت اشتباه می کنند و در آینده هم اشتباه خواهند کرد.

وی افزود : ما در گذشته به جنگ و فشار و تحریم عادت کرده و این فشار و تحریم، ما را مردانی آبدیده و قدرتمند بار آورده است.

توصیه به فلسطینی ها

نصرالله در ادامه به رهبران و گروههای فلسطینی و ملت فلسطین توصیه کرد فریب سازشکاران عرب را نخورند، چرا که آنها در طول شصت سال گذشته تا کنون فقط به مسئله فلسطین خیانت کرده اند.

وی گفت : به گروههای فلسطینی و برادران خود در فلسطین که علاقه شدیدی به مسئله فلسطین دارم، عرض می کنم که اگر موضوع فلسطین بار دیگر در اختیار سازشکاران و حکام سازشکار عرب قرار گیرد، شما بار دیگر ضرر خواهید کرد، اجازه ندهید پرونده فلسطین به دست حکام سازشکار عرب بیفتد، زیرا آنها ۶۰ سال است که از صلح دم می زنند، کدام صلح، صلحی که همچنان شش میلیون فلسطینی آواره اند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.