مقایسه کیفی و قیمتی خودروهای چینی و ایرانی

 

مقایسه کیفی و قیمتی خودروهای چینی و ایرانی

خودروهای چینی در شرایطی با قیمتی به مراتب گران‌تر از خودروهای ایرانی به فروش می‌رسند که در جدول رده‌بندی کیفی از کیفیت پایین‌تری نسبت به خودروهای داخلی برخوردارند!

 

به گزارش ممتازنیوز، در حال حاضر تناسبی بین قیمت و کیفیت خودروهای چینی عرضه شده در بازار ایران در مقایسه با قیمت و کیفیت خودروهای تولیدی در داخل کشور وجود ندارد.

در نتیجه همین عدم تناسب، کیفیت خودروهای چینی که با قیمت‌های بالایی در بازار ایران به فروش می‌رسند به مراتب پایین‌تر از کیفیت خودروهای ایرانی است که با قیمت‌هایی کمتر از خودروهای چینی عرضه می‌شوند.

به عنوان مثال خودروهای x60 (تولیدی کرمان خودرو)  یا mvm 550 مدیران خودرو در حالی در رده قیمتی ۵۰-۷۵ میلیون تومان در بازار ایران عرضه می‌شود که این خودرو در جدول رده‌بندی کیفی با یک ستاره به عنوان بی کیفیت ترین خودروهای داخلی معرفی شده اند

در شرایطی که میزان نمره منفی خودرو تندر ۹۰ برابر با ۲۱٫۱ و قیمت آن در بازار ایران حدود ۴۰ میلیون تومان است، میزان نمره منفی mvm 550 تقریبا سه برابر تندر ۹۰ (۵۷٫۵) است که این به معنای سه برابر بودن کیفیت تندر ۹۰ نسبت به mvm 550 است با این حال mvm 550 به قیمتی بالاتر از تندر ۹۰ عرضه می‌شود.

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobotf/images/3fc50__IMAGE634828798367968673.jpg

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.