مقدمات اولیه حضور نیکبخت در زمین مسابقه فراهم شد

۰۲م آذر ،

مدیرعامل تیم فوتبال گهر درود لرستان در خصوص وضعیت علیرضا نیکبخت واحدی در تیم گهر گفت: با پیگیری ها توانستیم نامه ای از قوه قضائیه بگیریم و مقدمات اولیه حضور نیکبخت در گهر را فراهم کنیم.

رضا آیت اله زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مرحله دوم مقدمات حضور نیکبخت در گهر ارسال نامه قوه قضائیه به فدراسیون فوتبال است که ارسال این نامه به بعد از تعطیلات موکول شد.

وی اظهار داشت: ما در تلاش هستیم تا مراحل قانونی حضور نیکبخت در تیم فوتبال گهر درود را هر چه سریعتر انجام دهیم تا بتوانیم از وی در بازی هفته بعد استفاده کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال گهر درود لرستان دربارهٔ مذاکره نیکبخت با باشگاه پرسپولیس گفت: نیکبخت واحدی با ما قرار داد داشته است و مذاکره وی با پرسپولیسی ها غیر قانونی بود و رویانیان هم بعد از مطلع شدن از این موضوع دست از تلاش دوباره برداشت.

وی بیان کرد: مایلی کهن لیستی از بازیکنان مد نظرش را ارائه داده که در حال پیگیری هستیم تا آن ها را در نیم فصل جذب  کنیم.

آیت اله زاده دربارهٔ مراحل آماده سازی ورزشگاه درود لرستان گفت: نمایندگان سازمان لیگ قرار است بازدیدی از ۲ ورزشگاه درود و خرم آباد لرستان داشته باشند و هر کدامیک از این ورزشگاه ها آماده بود تیم فوتبال گهر درود در آنجا میزبان تیم های لیگ برتری باشد و بازیهایش را انجام دهند.

وی در خصوص وضعیت تیم فوتبال گهر درود لرستان گفت: شرایط تیم بسیار مناسب است و مایلی کهن سرمربی تیم در حال آماده سازی بازیکنان در تمرینات است تا بتوانیم بازی های آینده خود را ببریم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.