ملک‌زاده مورد عفو رهبری قرار گرفت

جام جم آنلاین: دادستان تهران گفت: پرونده ملک‌زاده در آستانه ارسال به دادگاه بود و براساس ارسال نامه و گزارش‌هایی برای مقام‌معظم رهبری مورد عفو ایشان قرار گرفت.

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در جمع خبرنگاران درباره حکم ملک زاده اظهار داشت: پرونده وی در آستانه ارسال به دادگاه و صدور کیفرخواست بود که براساس ارسال نامه و گزارش هایی برای مقام معظم رهبری وی مورد رأفت اسلامی و عفو مقام معظم رهبری قرار گرفت.

دادستان تهران در خصوص اجرای احکام باندهای مواد مخدر و روانگردان اظهار داشت: در این خصوص کارهای زیادی انجام شده و از ۹ نفر اخیرا ۶۰۰ کیلو شیشه کشف شده است و این اقدامات ادامه خواهد داشت و به این باندهای مخوف هشدار می‌دهیم که از این کارهای خود دست بردارند.

وی در خصوص صدور قرار بازداشت برای برخی از مداحان در خصوص توهین به دولت گفت: پرونده‌ها در حال بررسی است و به محض اینکه قطعی شود اطلاع رسانی صورت می گیرد.

جعفری دولت‌آبادی درباره پرونده ۱۰۰ میلیون یورویی تصریح کرد: نباید افکار عمومی را با احکامی که قطعیت پیدا نکرده نگران کرد این پرونده در دو بخش تهران و بندرعباس تشکیل شده و تعدادی متهم در تهران دستگیر شده اند.( باشگاه خبرنگاران)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.