ملک واحد” پیامبر اعظم” متعلق به دانشگاه آزاد است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

به گفته رئیس دانشگاه آ‍زاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی مالک ملک واحد” پیامبر اعظم” این واحد دانشگاهی است.

دکتر فردوس حاجیان رئیس واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق مصوبه شورای تامین کسی حق ورود به دانشگاه را به منظور ایجاد مشکل برای دانشجویان ندارد.

وی در خصوص ملک پیامبر اعظم اظهار داشت: ملک پیامبر اعظم که بزرگترین ملک واحد تهران مرکزی است که عده ای ادعای مالکیت این ملک را نموده اند اما ادعای آنها ثابت نشد و در حال حاضر این ملک در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی است.

دکتر حاجیان عنوان نمود: دانشکده علوم دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی که قرار است به سریعی به اسم شهدای هسته ای ساماندهی شود میراثی است که از گذشتگان دور به ما رسیده.

وی در ادامه افزود: ملک پیامبر اعظم در قبل از بنیاد مستضعفان خریداری شده و وقت خرید سند این ملک به نام دانشگاه آزاد ثبت نشده و عده ای ادعای مالکیت آن را به تازگی داشته اند.

وی بیان نمود: دانشگاه خانه ماست و ما اجازه تصرف خانه خود را به کسی نمیدهیم و دکتر فرهاد دانشجو با تعامل با رئیس قوه قضائیه دستور مساعدت گرفته اند و هم اکنون مجتمع پیامبر اعظم به فعالیت خود ادامه می دهند.

دکتر حاجیان در پایان خاطرنشان نمود: شورای املاک و مستقلات تشکیل داده ایم که ۱۱ عضو دارد و همگی از نخبگان حقوق کشور می باشند و معاون مالی اداری واحد تهران مرکزی ریاست این شورا را برعهده دارد و اگر کسی ادعایی در خصوص مالکیت این ملک دارد باید پای میز مذاکره بنشیند و ادعای خود را ثابت کند تا مشکل حل شود./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.