منافقین مسئولان جمهوری اسلامی ایران و عراق را به ترور تهدید کردند

فروردین ۱۴۰۳

قابل توجه کشورهایی که این سازمان را از لیست گروههای تروریستی خارج کردند !

سخنگوی گروهک تروریستی منافقین در اقدامی بی‌سابقه پس از خروج اجباری بقایای این گروهک از پادگان اشرف، مسئولین جمهوری اسلامی ایران و عراق را به اقدام تروریستی تهدید کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور)، پس از حمله دو هفته پیش مجاهدین عراقی به اردوگاه اشرف و هلاکت ۵۲ تن از اعضای گروهک منافقین به دست آنها و تخلیه اجباری این اردوگاه در پنجشنبه هفته قبل، سخنگوی این گروهک تروریستی در اقدامی بی سابقه مسئولین جمهوری اسلامی ایران و عراق را به اقدام تروریستی در هر نقطه از جهان تهدید کرد.

در این موضع گیری که در پایگاه اینترنتی این گروهک تروریستی انتشار یافت، تمامی کسانی که در هر نقطه از جهان علیه منافقین موضع‌گیری کرده‌اند، تهدید شده‌اند که به سرنوشت کسانی همچون لاجوردی، صیاد شیرازی، دستغیب، مدنی، اشرفی اصفهانی و هاشمی نژاد دچار خواهند شد.

به نظر می‌رسد گستاخی بی‌سابقه این گروهک تروریستی در تهدید رسمی مقامات دو کشور ایران و عراق حاصل حاشیه امنی است که سازمان ملل و ایالات متحده پس از خروج باقی مانده اعضای این گروهک از اردوگاه اشرف و انتقال به کمپ لیبرتی در حومه بغداد ایجاد کرده‌اند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.