منبع گزارش احمدشهید دربارهٔ ایران، اپوزوسیون و معاندین نظام می باشند

۰۷م آذر ،

عضو کمیسیون امنیت‌ملی با اشاره به گزارش احمدشهید از وضعیت حقوق‌بشر در ایران گفت: منابع گزارش احمدشهید اپوزسیون و اشخاص معاند نظام می باشند.

احمد بخشایش نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به گزارش جدید احمد شهید دربارهٔ وضعیت حقوق بشر در ایران گفت: احمدشهید در گزارش خود بر عدم رعایت آزادی‌بیان تاکید کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی برخلاف همسایگان خود توجه ویژه‌ای به مباحث آزادی بیان و حقوق اقلیت‌ها دارد، افزود: جمهوری اسلامی آزادی بیان و حقوق اقلیت‌ها را بیشتر و بهتر از خیلی از کشورهای منطقه و اروپایی رعایت می‌کند اما  شورای حقوق بشر به دلیل حمایت همه‌جانبه عربستان و کشورهای اروپایی، گزارشی را از نوع عملکرد آنان تهیه نمی‌کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: منابع گزارش احمدشهید اپوزسیون و اشخاص معاند نظام می باشند و این گزارش با عناد و برای انحراف افکار عمومی تهیه شده است.

بخشایش خاطر نشان کرد: احمدشهید بعد از اتفاقات  انتخابات ۸۸ که توسط آمریکا و غرب در کشور بوقوع پیوست برای بررسی حقوق بشر ایران انتخاب شد چراکه غرب برای محکوم کردن کشورهایی که با آنان هم‌سو نیستند از حقوق بشر به عنوان یک ابزار استفاده می‌کنند.

وی در پایان افزود: این گزارش از نظر ما بسیار بی‌ارزش است و حتی نیازی به انجام واکنش نیست.

گفتنی است، گزارش اخیر احمدشهید تکرار مکررات است و تمامی بندهای آن مطابق با گزارش‌های پیشین وی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.