منتخب فیروز آباد در مجلس نهم: مجلس هشتم در حوزه بین المل به اقتدار ایران کمک کرد/ باید منتظر فراکسیون مستقلین در مجلس نهم باشیم

 نادرفریدونی نماینده منتخب مردم فیروز آباد در مجلس نهم در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص ارزیابی اش از عملکرد مجلس هشتم، گفت: در این زمینه باید قائل به تفکیک باشیم و نمی توان به صورت کلی در این زمینه اظهار نظر کرد. در حوزه اشتغال و تورم مجلس ضعیف عمل کرد، اما در موضوع تعاملات بین المللی وضعیت ما بهتر ازقبل شد که این امر به اثبات اقتدار ایران در سطح دنیا کمک کرد.

وی که معتقد است مجلس در موضوع نظارت خوب عمل نکردند و سرمایه گذاری لازم در این زمینه نشد.

وی در پاسخ به اینکه فکر نمی کنید بیش از مجلس دولت مسئول اصلی ایجاد اشتغال در کشور است و مسئولیت مجلس ریل گذاری در این زمینه است، گفت: قطعا تعامل دولت و مجلس می توانست به ارتقاء جایگاه اشتغال در کشور بینجامد ولی متاسفانه هر دو گروه مقصر هستند و نمی توان یک طرف را مقصر اصلی دانست اما مشخص است قصور دولت در این زمینه بیشتر است.

وی در خصوص ارزیابی اش از عملکرد هیات رئیسه مجلس هشتم هم گفت: به طور نسبی خوب بوده است و امیدواریم این جایگاه در مجلس نهم در جهت حل مشکلات کشور بالا برود.

منتخب مردم فیروز آباد درباره پیش بینی اش از فراکسیون های مجلس نهم، خاطر نشان کرد:  من فکر می کنم اصولگرایان هر چند دو تا سه شاخه شدند ولی انشاء الله اهداف واحدی را پیگیری خواهند کرد ولی گروه های دیگری هم وجود دارند چون بخش زیادی از نمایندگان این دوره مجلس مستقلین هستند و از این جهت باید منتظر تشکیل فراکسیونی از مستقلین مجلس نهم باشیم.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.